Specjalista ds. administracyjno-finansowych
Nowa
Finanse

Specjalista ds. administracyjno-finansowych

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

księgowość

Kodeks Pracy

przygotowywanie umów cywilnoprawnych

Opis stanowiska

O nas:

Jesteśmy agencją marketingową specjalizującą się w eventach, akcjach promocyjnych i kampaniach marketingowych. Realizujemy projekty dla znanych marek w całej Polsce – niestandardowo, dynamicznie i z rozmachem. Do naszego zespołu w Krakowie szukamy osoby na stanowisko Specjalisty ds. administracyjno-finansowych.


Zakres obowiązków:

  • Obsługa zobowiązań i bankowości – sporządzanie harmonogramów, wprowadzanie przelewów do systemu bankowego, nadzór nad kompletnością dokumentacji księgowej.

  • Współpraca z biurem rachunkowym – bieżący kontakt w zakresie dokumentacji księgowej i kadrowej, przekazywanie dokumentów niezbędnych do zamknięcia miesiąca, formalności urzędowe (zaświadczenia, potwierdzenia etc.)

  • Obsługa rozliczeń – przygotowywanie rozliczeń finansowych dla zleceniobiorców oraz kontrahentów, weryfikacja poprawności danych do rozliczeń i nadzór nad obiegiem dokumentów.

  • Przygotowywanie dokumentów umów cywilnoprawnych – tworzenie i aktualizacja umów zlecenie oraz umów o dzieło zgodnie z obowiązującymi przepisami i wewnętrznymi procedurami.

  • Obsługa akt osobowych – weryfikacja i uzupełnianie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, nadzór nad terminowością i kompletnością dokumentów personalnych, podsumowanie i archiwizacja czasu pracy.

  • Inne zadania administracyjne – przygotowywanie zestawień i raportów, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zaopatrzenie biura, skanowanie i archiwizacja dokumentacji firmowej, wspieranie zespołu w bieżących działaniach administracyjnych, dbanie o sprawny obieg dokumentów wewnątrz organizacji, udział w usprawnianiu procesów.

 

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Word).

  • Znajomość podstaw księgowości i obiegu dokumentów finansowych.

  • Znajomość podstaw przepisów Kodeksu pracy, w szczególności w zakresie dokumentacji pracowniczej.

  • Znajomość zasad przygotowywania umów cywilnoprawnych.

  • Skrupulatność, terminowość i dobra organizacja czasu pracy własnej.

  • Proaktywność i samodzielność w działaniu.

  • Umiejętność pracy pod presją czasu.

 

Co oferujemy:

  • Pracę stacjonarną w biurze w Krakowie,

  • Zgrany zespół

  • Przyjazną atmosferę

  • Czwartkowe lunche na koszt firmy

  • Pracę przy ciekawych, różnorodnych projektach dla topowych marek