hoh rusza z rekrutacją na stanowisko Influencer Manager! 🚀
Kim jesteśmy?
Wpływamy na wizerunek i sprzedaż poprzez kreatywne działania z twórcami internetowymi. Tworzymy kampanie takie, że HOHOHOH!
Kogo szukamy?
🔴 masz minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Influencer Manager lub pokrewnym w agencji marketingowej,
🔴 potrafisz kompleksowo prowadzić projekty influencerskie,
🔴 śledzisz aktualne trendy, najlepsze kampanie i best practises, a do tego potrafisz wdrażać je w prowadzonych przez siebie projektach,
🔴 znasz dokładnie mechanizmy i standardy obowiązujące na TikTok, Instagram, Youtube, Pinterest,
🔴 stale wychodzisz z inicjatywą, wciąż poszukujesz nowych rozwiązań i inspiracji,
🔴 masz doświadczenie w kreowaniu rozwiązań w kampaniach influencerskich dla klientów,
🔴 Twoje zalety to: proaktywność, sumienność i kreatywność,
🔴 potrafisz dzielić się wiedzą o rynku influencerskim,
🔴 masz doświadczenie w prowadzeniu spotkań i prezentacji biznesowych (offline oraz online),
🔴 potrafisz skutecznie uargumentować swoje pomysły przed klientem,
🔴 masz doświadczenie w realizacji projektów niestandardowych oraz produkcjach photo-video
Główne zadania:
🔵 prowadzenie projektów influencerskich w ramach agencji,
🔵 doradztwo z obszaru influencer marketingu,
🔵 działania koncepcyjno-kreatywne,
🔵 prowadzanie szkoleń i warsztatów z zakresu influencer marketingu dla Klientów,
🔵 tworzenie strategii influencer marketingowej,
🔵 negocjacja i weryfikacja stawek,
🔵 realizacja i nadzór nad kampaniami,
🔵 raportowanie i rozliczanie kampanii,
🔵 research, lokalizacja i audyt twórców,
🔵 branie udziału w planach zdjęciowych,
Co oferujemy?
⚫️ stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy b2b (3 miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony),
⚫️ pakiet prywatnej opieki medycznej,
⚫️ niezbędne narzędzia do pracy,
⚫️ możliwość rozwoju, szkoleń oraz podnoszenia kwalifikacji,
⚫️ możliwość samodzielnego działania – wdrażania pomysłów i koncepcji dla strategicznych klientów firmy (ale pamiętaj: „z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność”, dlatego w bonusie dorzucamy zawsze pomocną dłoń od teamu i zarządu),
⚫️ luźną atmosferę i brak dress code’u (nie dotyczy spotkań z niektórymi klientami :)),
⚫️ możliwość częściowej pracy zdalnej po okresie próbnym,
⚫️ pracę w bardzo elastycznej, zgranej organizacji, która ceni inicjatywę, chęć rozwoju i zmieniania zastanego stanu rzeczy,
⚫️ wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia,
⚫️ pracę dla renomowanych marek,
⚫️ możliwość przychodzenia z pupilem do biura 🐶
Jak wygląda u nas proces rekrutacji? Prosto i szybko!
Wyślij swoje CV, które przejdzie przez selekcję naszego działu HR, następnie zadzwonimy do wybranych kandydatów i umówimy się na wideo spotkanie z szefem zespołu i HR. W przeciągu kilku dni wrócimy z informacją zwrotną 😊
Sprawdź podobne oferty pracy