Zapewnianie wsparcia klientom poprzez terminowe i proaktywne rozwiązywanie problemów;
Przetwarzanie zamówień oraz nadzór nad ich harmonogramem;
Ścisła współpraca z innymi działami w firmie;
Obsługa zapytań dotyczących zamówień, płatności i specyfikacji produktu;
Utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi;
Administracja danymi w wewnętrznym systemie firmy.
🔍Wymagania:
Znajomość języka angielskiego i holenderskiego/niderlandzkiego na poziomie min. B2;
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta lub podobnym,
Znajomość pakietu MS Office oraz SAP/Salesforce;
Chęć do rozwoju kierunkowego oraz zdolność szybkiego uczenia się;
Wysokie umiejętności analityczne oraz interpersonalne.
🤝Nasz Klient oferuje:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Możliwość rozwoju w globalnej firmie oraz międzynarodowym środowisku;
Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, ubezpieczenie, dofinansowanie do nauki języków obcych, dofinansowanie do kursów podnoszących kompetencje);
Możliwość uczestnictwa w szkoleniach organizowanych przez pracodawcę