Na stanowisku Asystenta/tki Prezesa Zarządu w DOZ będziesz:
- realizować pracę asystenckie dla Prezesa Zarządu
- kompleksowo zarządzać kalendarzem spotkań
- organizować, koordynować i obsługiwać spotkania biznesowe
- tworzyć raporty i prezentacje biznesowe
- redagować pisma służbowe
- sprawować nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów w ramach Spółki
Dołącz do nas jeśli:
- masz ukończone studia wyższe
- posiadasz min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
- umiesz posługiwać się aplikacjami pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- potrafisz pisać i redagować oficjalne dokumenty
- wykazujesz się samodzielnością i odpowiedzialnością w wykonywaniu powierzonych zadań
- masz wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne
- świetnie organizujesz pracę własną
- jesteś asertywny/a
- znasz język angielski
To oferujemy
- 👩💻 Ambitną pracę, w której nie sposób się nudzić
- 🔏Możliwość dołączenia do dobrego ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach, które zapewni poczucie bezpieczeństwa Tobie i Twoim bliskim
- 🩺Prywatną opiekę medyczną, dzięki której będziesz miał możliwość skonsultowania się ze specjalistami na terenie całego kraju
- 💉Akcje profilaktyczne, dzięki którym chcemy zadbać o Twoje zdrowie!
- ☕Pyszną kawę w miłym towarzystwie współpracowników 🧡
- 📉Zniżki oraz karty rabatowe na wybrane produkty
- 💪Karty sportowe, dzięki którym zadbasz o swoje dobre samopoczucie
- 👼Udział w akcjach CSR, bo lubimy pomagać
- 🤝Regularny feedback, który pomoże rozwijać Twoje kompetencje🧡