GOLDBECK buduje nowoczesne nieruchomości w Polsce i Europie. Oferujemy wszystkie usługi z jednego źródła: od projektowania i budowy po usługi utrzymania budynków. Nasza rodzinna firma zatrudnia obecnie ponad 12 000 osób w ponad 110 lokalizacjach, a obrót firmy przekroczył 6 mld. euro.
GOLDBECK Elementy Polska Sp. z o.o. jest zakładem produkcyjnym konstrukcji stalowych, wytwarzamy elementy stalowe na potrzeby grupy GOLDBECK.
Poznaj nas bliżej i kształtuj przyszłość branży budowlanej razem z nami.
Stanowisko: HR Business Partner
📍Miejsce pracy (Praca stacjonarna)
GOLDBECK Elementy Polska Sp. z o.o., Lućmierz ul. Przemysłowa 3, 95-100 Zgierz
Umowa na zastępstwo
Twoje główne zadania:
- monitorowanie kluczowych wskaźników HR i rekomendowanie działań dla lokalizacji,
- zbieranie i analiza potrzeb szkoleniowych, zarządzanie polityką szkoleniową (organizowanie szkoleń, administracja, budżet), facylitacja spotkań z kadrą kierowniczą i pracownikami, moderowanie warsztatów po ankietach pracowniczych,
- rozwój EB, wprowadzanie nowych form pozyskiwania i selekcji kandydatów, opracowywanie strategii rekrutacyjnych dla grup docelowych,
- realizacja procesów rekrutacji i selekcji dla wybranych grup stanowisk,
- doradztwo dla kadry zarządzającej średniego szczebla, proponowanie indywidualnych rozwiązań, wpływających na realizację celów biznesowych, prezentowanie perspektywy HR w strategicznych decyzjach biznesowych,
- doradztwo i kształtowanie procesów zmian organizacyjnych (change management),
- implementacja koncernowych programów HR a także aktywny udział w ich kształtowaniu (np. Learning oraz Talent Management System), aktywny udział w procesie oceny potencjału i rozwoju pracowników,
- proponowanie działań, które mają wpływ na wzmocnienie pożądanej kultury organizacyjnej opartej o wartości GOLDBECK oraz zwiększających poziom zaangażowania pracowników,
- bliska współpraca z pozostałymi jednostkami HR w Polsce i w Niemczech.
Czego potrzebujemy od Ciebie?
- co najmniej 3-5 lat doświadczenia w HR, najlepiej w produkcyjnym lub międzynarodowym środowisku biznesowym,
- proaktywna i przedsiębiorcza postawa, zauważanie potencjałów do poprawy,
- zorientowanie na klienta i stawianie go w centrum uwagi,
- znajomość trendów i nowoczesnych narzędzi HR,
- zdolności analityczne, umiejętność wyrażania informacji za pomocą wskaźników i liczb, wyciągania trafnych wniosków,
- umiejętność łączenia strategii HR ze strategią biznesu,
- umiejętność podejmowania decyzji, wpływania na innych i przekonywania ich do własnej wizji, negocjowania,
- doskonałe umiejętności komunikacji, zarówno ustnej jak i pisemnej, na wszystkich poziomach organizacji,
- doświadczenie w zarządzaniu projektami i zmianą będzie dodatkowym atutem,
- znajomość j. angielskiego na poziomie bardzo dobrym, j. niemiecki będzie dodatkowym atutem,
- gotowość do podjęcia pracy na cały okres zastępstwa (około 1.5 roku).
Oferujemy:
- możliwość współtworzenia strategii HR w organizacji będącej w fazie intensywnego rozwoju,
- wsparcie zespołu HR, dzielenie się wiedzą i współpracę z obszarem kadrowo-płacowym oraz rekrutacyjnym,
- po okresie wdrożenia oferujemy okazjonalną możliwość pracy zdalnej,
- dodatek pieniężny na dojazdy do pracy,
- prywatną opiekę medyczną,
- kartę MyBenefit,
- możliwość korzystania z firmowej kantyny i dofinansowanych posiłków,
- świetne warunki pracy,
- dofinansowanie do "wczasów pod gruszą",
- paczki świąteczne dla Pracowników i ich dzieci,
- szkolenia, podnoszące kwalifikacje zawodowe.