Oferty
Specjalistka/ Specjalista ds. administracji personalnej
Nowa
HR

Specjalistka/ Specjalista ds. administracji personalnej

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

MS Excel

komunikacja

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.


W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.


Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.

Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).


Tryb pracy hybrydowy: 4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie Home Office


W tej roli będziesz odpowiedzialny(a) za: 


  • Komunikację z pracownikami firmy i odpowiedź na ich zapytania;
  • Przygotowywanie i administrowanie dokumentacją pracowniczą, w tym związanych z zatrudnieniem oraz zwolnieniem pracownika;
  • Przygotowywanie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników;
  • Kontrolę składników wynagrodzeń pracowników;
  • Weryfikację i akceptację list płac;
  • Organizacyjne wsparcie i koordynację procesów onboardingu oraz offboardingu;
  • Uczestnictwo w bieżących projektach i pomoc we wdrażaniu nowych funkcjonalności;
  • Codzienne wsparcie w aktualnych działaniach zespołu.


Korzyści dla Ciebie:

  • Biuro w Centrum Warszawy
  • System premiowania
  • Karta zniżkowa na produkty
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • Konkursy z nagrodami
  • Ubezpieczenie na życie


Pasujesz do nas, jeśli:

  • posiadasz minimum roczne doświadczenie w dziale HR, administracji biurowej bądź dziele finansowo-księgowym;
  • efektywnie zarządzasz czasem i dotrzymujesz wcześniej uzgodnionych terminów;
  • posiadasz zdolność analitycznego myślenia i interpretacji danych;
  • jesteś skrupulatna/y i dokładna/y;
  • jesteś praktycznym użytkowniczką/użytkownikiem pakietu MS Office (głównie MS Excel);
  • potrafisz zarządzać sytuacjami stresowymi.


Sprawdź podobne oferty pracy

People and Culture Manager

Nowa
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ
Kraków
szkolenia i rozwój
rekrutacja
doradztwo biznesowe
Nowa

People & Culture Partner

Nowa
14 000 - 18 000 pln
HR Hints
Kraków
People&Culture
HR
Leadership
Nowa

HRIS Specialist

Nowa
8 000 - 10 000 pln
ER Group
Poznań
Workday
ATS
HRIS
Nowa

HR Services Representative

Nowa
Herbalife GBSC Krakow
Kraków
English
HR systems
Nowa

Personnel Administration Expert

Nowa
Fujitsu Technology Solutions
Katowice
PFRON
Personnel Administration
GUS
Nowa