Jako koncern jesteśmy wiodącym producentem mechanicznych i elektronicznych systemów zamykania oraz systemów autoryzacji i dostępu do samochodów dla globalnego przemysłu motoryzacyjnego. Jesteśmy niezależną firmą rodzinną, założoną w 1908 roku w Velbert, w Niemczech. Zatrudniamy około 7,800 pracowników w lokalizacjach w Europie, Ameryce i Azji, z czego ponad 900 osób w Huf Polska Sp. z o.o. w Tychach.
Podstawowe obowiązki:
- Odpowiedzialność za bieżące funkcjonowanie, standaryzację i doskonalenie wybranych procesów HR, w szczególności: onboarding, rozwój personelu i administracja szkoleniami (polityka szkoleniowa), ocena kompetencji i planowanie sukcesji
- Wspieranie managerów w zakresie wprowadzania do pracy nowych pracowników, identyfikacji i analizy potrzeb szkoleniowych, tworzenia planów rozwojowych, zarządzania talentami
- Aktywny udział we wdrażaniu narzędzi informatycznych (SAP SuccessFactors) wspierających ww. procesy na poziomie globalnym (międzynarodowe zespoły projektowe)
- Prowadzenie wybranych procesów rekrutacyjnych
- Współpraca z agencjami pracy tymczasowej (realizacja planów zatrudnienia, kompletowanie podstawowej dokumentacji)
- Wspieranie działań employer brandingowych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane socjologia, psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi)
- Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze HR
- Umiejętność współpracy na różnych poziomach organizacji
- Umiejętność zarządzania zmianą, inspirowania innych
- Proaktywna postawa, inicjatywa w działaniu oraz ukierunkowanie na realizację celów
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość budowania relacji
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację