• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrosnoHREmployer BrandingKoordynator ds. Employer Brandingu
    Koordynator ds. Employer Brandingu
    HR
    MPP | Cyfrowa Foto

    Koordynator ds. Employer Brandingu

    MPP | Cyfrowa Foto

    Krosno
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    EB
    social media
    copywriting
    zarządzanie projektami
    pr
    dobra organizacja pracy
    excel
    pomysłowość

    Mile widziane

    Angielski

    Opis stanowiska

    W MPP | Cyfrowa Foto wspólnie tworzymy środowisko zaangażowanych ludzi, pracujących z pasją.


    Działamy w obszarze druku cyfrowego, fotografii i nowoczesnego introligatorstwa, dostarczając nasze produkty i usługi w modelu e-commerce do klientów z całego świata. Dla naszych marek pracuje ponad 1000 osób, zorganizowanych w ponad 20 zespołach, w większości w Zaczerniu koło Rzeszowa.


    Do naszego obszaru HR i EB poszukujemy doświadczonej osoby w zakresie employer brandingu, która będzie odpowiedzialna za całokształt działań związanych z brandingiem marki pracodawcy, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną marki pracodawcy oraz projektami doskonalącymi organizację w obszarach EB &HR.


    Miejsce pracy 📍 Zaczernie k. Rzeszowa


    ZAKRES OBOWIĄZKÓW


    • koordynowanie projektów EB dla całej organizacji (badania pracownicze, kultura organizacyjna, identyfikacja z firmą, zaangażowanie pracowników, Employee Experience, Candidate Experience, komunikacja, kampanie rekrutacyjne, eventy firmowe),
    • zarządzanie firmowymi Social Media (Meta, LinkedIn, TikTok, YouTube) wraz z kluczowymi wskaźnikami efektywności,
    • analityka dla wszelkich działań w Social Media, w tym kampanii płatnych,
    • samodzielne zarządzanie stroną www (marka pracodawcy) wraz z analityką,
    • zarządzanie wszelkimi kanałami komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla marki pracodawcy, w tym komunikacja kryzysowa,
    • zarządzanie wszystkimi profilami marki pracodawcy w Internecie,
    • zarządzanie narzędziem wewnętrznym “Intranet” (komunikacja i baza wiedzy),
    • organizacja dni otwartych, wycieczek po firmie, udział w różnorodnych wydarzeniach prezentujących firmę (konferencje, festiwale, targi, dni pracodawcy),
    • odpowiedzialność za stworzenie i korzystanie z Brand Book, Key Visual, EVP,
    • odpowiedzialność za stworzenie i realizację strategii EB, strategii komunikacji, strategii SM,
    • współtworzenie, administrowanie i nadzorowanie korzystania z wszelkich materiałów identyfikacji wizualnej dla marki pracodawcy (m.in.: prezentacje firmowe, materiały video, materiały zdjęciowe, wizytówki, papier firmowy, certyfikaty, oznakowania wewnątrz organizacji, banery, plakaty, plansze informacyjne itp.),
    • tworzenie, konsultowanie lub nadzorowanie wszelkich treści materiałów prasowych i artykułów o przedsiębiorstwie.


    POSZUKIWANE KOMPETENCJE


    • min. 5 letnie doświadczenie w obszarze EB i HR z pełną odpowiedzialnością za realizację procesów i projektów EB-owych,
    • wiedza i doświadczenie w zakresie prowadzenia i oceny skuteczności działań w Social Media, na stronie www, w kampaniach rekrutacyjnych, pr-owych i marketingowych,
    • doświadczenie w zakresie koordynowania projektów badawczych w obszarze HR i EB,
    • doświadczenie w zakresie analizy i oceny skuteczności działań HR i EB,
    • podstawy teoretyczne i praktyczne umiejętności zarządzania projektami (mile widziane certyfikacje),
    • doskonałe umiejętności formułowania celów dla działań EB wraz z kryteriami i miernikami oceny stopnia realizacji celów,
    • doskonałe umiejętności copywriterskie i edytorskie, dostosowane do odbiorcy i osadzone w kulturze organizacyjnej (łatwość przekazu różnorodnych treści, w różnych stylach),
    • umiejętności zarządzania komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną w sytuacjach kryzysowych, umiejętność argumentacji i predyspozycje analityczne,
    • łatwość uczenia się nowych narzędzi, dobra znajomość Excela,
    • postawa oparta na zaangażowaniu, odpowiedzialności i partnerskiej współpracy,
    • umiejętność wskazywania różnorodnych rozwiązań, osadzonych w realiach hr-owych i eb-owych, wynikających z wiedzy i doświadczenia,
    • bardzo dobra organizacja pracy, praca na celach i kamieniach milowych,
    • mile widziana znajomość języka angielskiego.


    OFERUJEMY


    • absolutny brak nudy - możemy Cię zapewnić, że każdy Twój dzień będzie inny,
    • różnorodność - będziesz mógł/a realizować przeróżne przedsięwzięcia z różnych dziedzin, zarówno jako koordynator jak i członek zespołu projektowego,
    • wsparcie - dołączysz do kilkunastoosobowego teamu HR i EB, w którym możemy na sobie w 100% polegać, w którym wspieramy się, a wtedy, kiedy potrzeba, każde ręce, głowa i serce są na pokładzie,
    • zwroty akcji - bo działamy w bardzo dynamicznym środowisku, które często z dnia na dzień wymaga dopasowania,
    • możliwość realizowania własnych pomysłów i inicjatyw,
    • samodzielność i swobodę w działaniu,
    • realny wpływ na organizację,
    • rozwój - o ile tylko będziesz chciał/a się rozwijać i korzystać z możliwości, które daje organizacja (w poznawaniu różnych obszarów firmy i funkcjonowania biznesu),
    • możliwość pracy z przeróżnymi obszarami: e-commerce (e-marketing, m-marketing, martech, perfo, sprzedaż, development, obsługa klienta global, CX); IT (własny system e-commerce, własny system produkcyjny, rozwój kreatorów online); R&D (technologia i design produktowy); kreacja (grafika, foto-video, UX, UI); produkcja (poligrafia, druk cyfrowy, druk fotograficzny, nowoczesne introligatorstwo, lean management),
    • możliwość pracy w branży fotograficznej z pięknymi produktami i z ludźmi, którzy wierzą w moc tych produktów,
    • chcemy, abyś pracował/a z nami stacjonarnie w siedzibie firmy MPP Cyfrowa Foto-Colorland w Zaczerniu k. Rzeszowa. Dlaczego? - bo większość naszych pracowników działa na miejscu, bo wtedy jesteś w stanie rozwijać się i otrzymywać potrzebne wsparcie, bo nie jesteś sam/a z wyzwaniami i problemami dnia codziennego. Dodatkowo - w badaniach przeprowadzonych w naszej firmie - nasi pracownicy powiedzieli nam, że to, co cenią najbardziej, to ludzie (możliwość kontaktu z nimi, uczenia się od siebie nawzajem, wsparcie i pomoc), atmosfera, relacje. Oczywiście okazjonalnie, jeśli zaistnieje taka potrzeba, dopuszczamy możliwość uzgodnionej pracy zdalnej.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista-ka ds. Employer Brandingu

    Specjalista-ka ds. Employer Brandingu

    Nowa
    Bonprix Sp. z o.o.
    Łódź
    Angielski
    copywriting
    Employer Branding
    Nowa