Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Office &Internal Communication Assistant
new
HR
MSL

Office &Internal Communication Assistant

MSL
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
MSL
MSL

Publicis Groupe to największy holding reklamowy, lider w dziedzinie marketingu, komunikacji, transformacji cyfrowej.

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
Angielski
dobra organizacja pracy
kreatywność
Opis stanowiska

MSL to agencja należąca do największego francuskiego koncernu reklamowego - Grupy Publicis. Jesteśmy grupą doradców wyspecjalizowanych w komunikacji i budowaniu zaangażowania. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, komunikacja konsumencka, doradztwo kryzysowe, public affairs i współpraca z influencerami. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Wspólnie z klientami budujemy efektywne relacje z mediami, blogosferą, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim, sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie. Konsulting MSL to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy i komunikacja finansowa.

W MSL zatrudniamy ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie. Jesteśmy największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz hubem na kraje CEE. W 2019 roku „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak Consumer&Tech, Corporate&Finance, Corporate&Healthcare.


Opis stanowiska

  • Wspieranie CEO w prowadzonych działaniach
  • Prowadzenie własnych projektów związanych z komunikacją oraz rozwojem HUB
  • Organizacja wydarzeń oraz projektów specjalnych;
  • Zbieranie informacji od agencji z regionu
  • Przygotowywanie raportów oraz prezentacji
  • Wspieranie komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej agencji
  • Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych tj. LinkedIn, Facebook, Instagram
  • Ścisła, codzienna współpraca z działem HR, działem komunikacji i biznesem
  • Wsparcie w realizacji projektów, które budują kulturę organizacyjną firmy, promują wartości i wzmacniają zaangażowanie
  • Wsparcie w realizacji eventów wewnętrznych


Kwalifikacje

  • Doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami
  • Lekkie pióro i umiejętność przelewania myśli na papier
  • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy pod presją czasu
  • Kreatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów
  • Nastawienie na rozwój, pro-aktywność oraz nieustanne doskonalenie własnego warsztatu
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (codzienny kontakt z klientem w języku angielskim, przygotowywanie materiałów i prezentacji) – wymóg konieczny


Co oferujemy?

  • Pracę hybrydową
  • Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu
  • Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
  • Let's Talk - dostęp do linii wsparcia i bezpłatnych konsultacji psychologicznych
  • Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych



W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.


Sprawdź podobne oferty