HR Specialist
HR

HR Specialist

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

HR

dobra organizacja pracy

elastyczność

język angielski

komunikatywność

samodzielność

praca w grupie

Mile widziane

Agile

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kim jesteśmy?

Omni Calculator to krakowski startup, który pomaga ludziom patrzeć na świat przez pryzmat nauki, liczb i wzorów i dzięki temu podejmować decyzje w sposób racjonalny.

Nasz główny serwis, omnicalculator.com, zawiera ponad 3000 różnych kalkulatorów, współtworzonych przez ekspertów z różnych dziedzin nauki i jest odwiedzany ponad 15 milionów razy miesięcznie. Pisano o nas na łamach lokalnych i międzynarodowych serwisów, takich jak The New York Times, The Guardian, czy Newsweek.

W naszej firmie pracuje obecnie ponad 60 osób z kilkunastu krajów. Mamy biura w Krakowie i Warszawie, ale w większości przypadków pracujemy hybrydowo lub w pełni zdalnie.


Opis stanowiska pracy

Do naszego zespołu People Operations szukamy HR Specialist, osoby numer jeden! Będziesz tworzyć swoją rolę, a do Twoich obowiązków będzie należało między innymy dbanie o dokumentację pracowniczą, przygotowywanie umów czy obsługa benefitów. Procesy są dla nas, a nie my dla procesów. 

Z uwagi na specyfikę pracy, rola nie jest w pełni zdalna. Oczekujemy, że przynajmniej raz w tygodniu pojawisz się w naszym biurze w Krakowie.


Co będziesz odpowiadać w Omni Calculator?

  • Przygotowanie i nadzór nad dokumentami w obszarze zatrudnienia i utrzymania pracownika (nowe umowy, skierowania na badania wstępne, szkolenia BHP, RODO, ankesy do umów)
  • Medical care, Multisport - kompleksową obsługę benefitów pracowniczych po stronie dostawcy usługi jak i pracownika
  • Przygotowanie i nadzór nad dokumentami innymi, które się pojawiają (wymówienia umowy dot. biura, umowa z konsulatntem, przygotowanie zapytań do prawnika)
  • Przygotowanie sprzętu do pracy - kompleksowa obsługa (zbieranie wymagań, naprawy, wymiany, gwarancje)
  • Nadawanie i odbieranie wymaganej korespondencji pracowniczej (rozsyłanie umów, aneksów, PITów)
  • Utrzymywanie papierowej dokumentacji pracowniczej - porządki wsteczne (“audyt” czego brakuje) oraz system wprzód
  • Przeniesienie podstawowej dokumentacji pracowniczej do systemu HR
  • Tworzenie, utrzymywanie i aktualizacja profili pracownicznych
  • Obsługę pracowników w tematach z zakresu prawa pracy (wymiar ulopu, prawo do urlopu okolicznościowego etc)
  • Rozliczanie kosztów pracowniczych - np. wyjazdy, bilety, hotele, obiady, wyjścia integracyjne


Czego oczekujemy? Nasze wymagania:

  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Rozumienie i znajomość procesów onboardingowych i offboradingowych
  • Praktyczna znajomość prawa pracy
  • Samodzielność i elastyczność (procesy są dla nas, a nie my dla procesów)
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (wielu naszych pracowników nie mówi po polsku)


Warunki zatrudnienia:

  • Możliwość pracy w oparciu o UoP lub B2B
  • Wynagrodzenie: 7000 - 10 000 B2B; 5000 - 8000 UoP
  • Elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym (praca z biura w Krakowie)


Benefity:

  • Karta Multisport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Płatny urlop w przypadku B2B
  • Dofinansowanie kursów językowych


Proces rekrutacji:

  • Rozmowa z rekruterem (30 minut)
  • Rozmowa z Head of HR i Finance and Legal Specialist (90 minut)


Rekomendowane oferty

HR & Administrative Specialist

Nowa
SAVENTIC HEALTH sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
HR
język angielski
administracja
Nowa