Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Project Management Officer
HR
SOBOTA JACHIRA

Project Management Officer

SOBOTA JACHIRA
Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Administracja
Mile widziane
samodzielność
komunikatywność
Opis stanowiska

Profil kancelarii.


Kancelaria działa od końca 2016 roku. W ciągu kilku lat stworzyliśmy zespół złożony z kilkudziesięciu wysokiej klasy specjalistów – adwokatów, radców prawnych, asystentów oraz aplikantów. Nasza załoga systematycznie się powiększa. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak istotna jest dobra atmosfera w miejscu pracy. Naszym pracownikom stworzyliśmy możliwie najlepsze warunki do wykonywania zawodowych obowiązków oraz rozwoju. Cyklicznie organizujemy szkolenia i spotkania integracyjne. Odpowiednio doceniamy również wszelkie sukcesy zatrudnionych u nas osób.


Kogo szukamy?


Jesteśmy w trakcie rozbudowy naszej kancelarii i potrzebujemy kogoś, kto pomoże nam zarządzać naszymi projektami prawniczymi. Szukamy osoby, która świetnie radzi sobie z organizacją pracy, lubi dynamiczne środowisko i ma już doświadczenie w zarządzaniu projektami. Czy to brzmi jak coś dla Ciebie?


Zależy nam na kandydatach, którzy szukają długotrwałej współpracy.


ZADANIA:

· analiza standardów i metod, które można wykorzystać w projekcie

· realizacja zaplanowanych projektów, dbałość o obowiązujące standardy i procedury

· monitorowanie terminów i postępów projektów, identyfikacja opóźnień i potencjalnych ryzyk

· utrzymywanie stałej komunikacji między kierownikami projektów (PM-ami) a zarządem, sprawozdawczość wobec zarządu

· wsparcie metodologiczne i narzędziowe dla kierowników projektów

· organizacja szkoleń dla kierowników projektów i zespołów projektowych w celu podnoszenia kompetencji zarządczych

· realizacja bieżących zadań

· nadzorowanie komunikacji w kancelarii

· ustalanie priorytetów zadań i raportowanie postępów prac

· budowanie kultury współpracy na różnych poziomach kancelarii

· bieżące wsparcie zarządu, wspólników

· protokołowanie spotkań, sporządzanie notatek


WYMAGANIA:

· wykształcenie wyższe (Administracja, Zarządzanie)

· 3- 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów -wymóg konieczny

· bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)

· bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie

· systematyczność, dokładność, odpowiedzialność

· gotowość do pracy w modelu hybrydowym

· znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji

· wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne

· zaangażowanie

· rzetelność́ w wykonywaniu powierzonych obowiązków

· samodzielność w planowaniu swojej pracy

· wysoka kultura osobista


CO OFERUJEMY?

· długofalową współpracę na cały etat

· zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B do wyboru

· praca w godzinach 9:00-17:00 w nowoczesnej kancelarii we Wrocławiu

· po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej

· benefity pracownicze

· dobrą atmosferę – na spotkaniu to zrozumiesz, o czym piszemy 😊


PRZEBIEG PROCESU REKRUTACJI

· wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę rekrutacyjną online

· wybrane osoby zostaną zaproszone do wypełnienia testu predyspozycji zawodowych online

· rekomendowane osoby odbędą ostateczną rozmowę z pracodawcą, stacjonarnie w kancelarii

· każdy z kandydatów otrzyma informację zwrotną

Sprawdź podobne oferty