in4ge to spółka z wieloletnim doświadczeniem, należąca do grupy zajmującej się tworzeniem autorskich produktów IT wspierających biznes. Specjalizujemy się w usługach rekrutacyjnych oraz dostarczaniu swoim partnerom biznesowym specjalistów IT oraz całych zespołów projektowych realizujących usługi programistyczne, analityczne, testerskie oraz administracyjne.
Nasza skuteczność wynika z wieloletniego doświadczenia w branży IT jako dostawca usług i produktów, a przede wszystkim jako zaufany partner biznesowy budujący długotrwałe relacje z firmami na rynku polskim i europejskim. Prowadzimy projekty zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne, głównie dla Klientów z sektora finansowego - banków, ubezpieczycieli oraz firm z sektora retail.
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej zlokalizowanej w Warszawie (Białołęka), poszukujemy kandydata na stanowisko:
Service Managera do międzynarodowej organizacji produkującej oraz serwisującej rozwiązania służące do wykrywania zanieczyszczeń oraz wadliwych produktów w przemyśle spożywczym lub
farmaceutycznym.
Service Manager dla tego oddziału międzynarodowej firmy będzie odpowiedzialny za nadzór nad całym działem serwisu w Polsce oraz bieżącą współpracę z Service Managerami z innych krajów, w których organizacja ma swoje oddziały. Ponadto, za zapewnienie dedykowanej i spójnej obsługi telefonicznej, wsparcia technicznego oraz sprzedaży po gwarancji. Osoba na tym stanowisku będzie ściśle współpracować z działem Sprzedaży w Polsce, aby maksymalizować możliwości generowania przychodów w segmencie pogwarancyjnym oraz wspierać zespół w sprzedaży nowego sprzętu.
Rola: Service Manager (Food Safety and Quality Engineering)
Miejsce pracy: Warszawa (Białołęka)
Główne obowiązki:
- Kierowanie polskim zespołem serwisowym, realizując cele finansowe, wzrostowe oraz operacyjne. Generowanie comiesięcznych raportów zarządczych, które podkreślają wyniki polskiego zespołu serwisowego w porównaniu do ustalonych wskaźników kluczowych (KPI).
- Zarządzanie Zespołem Serwisowym, dbając o rygorystyczne przestrzeganie procesów i procedur firmy.
- Pełnienie funkcji wsparcia technicznego jako pierwszy punkt kontaktu dla klientów, aktywne szukanie rozwiązań dla zgłaszanych przez Klientów problemów.
- Koordynacja codziennych działań i harmonogramów polskiego zespołu serwisowego.
- Wykonywanie uruchomień na miejscu, konserwacji, napraw awaryjnych oraz kalibracji pełnej gamy urządzeń firmy, gdy jest to konieczne.
- Świadczenie na miejscu szkoleń technicznych i rozwiązywanie zapytań klientów.
- Promowanie i rozwijanie umów serwisowych firmy dostępnych na rynku.
- Współpraca z zespołami Sprzedaży i Marketingu w celu zapewnienia spełnienia wymagań klientów.
- Zapewnienie terminowego uzupełnienia wszelkiej dokumentacji.
Wymagania stanowiska:
Niezbędne:
- Silna wiedza techniczna z zakresu Elektryki/Elektroniki, z kwalifikacjami w dziedzinie Elektromechaniki/Inżynierii Elektronicznej.
- Umiejętność opracowywania i wdrażania strategii wzrostu serwisu w kraju.
- Poprzednie doświadczenie w podobnej roli serwisowej, obejmującej uruchamianie, naprawy awaryjne i serwisowanie.
- Doświadczenie w zarządzaniu personelem.
- Wyjątkowe umiejętności organizacyjne.
- Efektywna komunikacja, w tym umiejętność sporządzania formalnych raportów pisemnych, gdy jest to konieczne.
- Chęć i zdolność do podróżowania do klientów z ważnym prawem jazdy.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1).
Mile widziane:
- Znajomość branży przetwórstwa spożywczego.
- Rozumienie teorii wykrywania metali i/lub ważenia oraz/lub rentgenowskiego.
- Znajomość odpowiednich kodeksów postępowania w supermarketach.
Nasz Klient oferuje:
- Atrakcyjne warunki pracy.
- Zróżnicowane zadania z dużym stopniem niezależności, odpowiedzialności oraz możliwości rozwoju zawodowego i osobistego.
- Pracę dla międzynarodowej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, oferującej produkty najwyższej jakości.
- Możliwość czasowej pracy zdalnej.
- Samochód służbowy do użytku biznesowego i prywatnego oraz pakiet świadczeń.