Szukamy specjalisty od montażu i post processingu video
Kiedy niecały rok temu rozpoczynaliśmy rekrutację w trakcie której zatrudniliśmy 10 nowych, osób de facto podwajając nasz zespół nie przypuszczaliśmy, że tak szybko będziemy szukać kolejnego pracownika. Cieszymy się z tego — kolejne zatrudnienia to znak, że nasza firma rozwija się bardzo dobrze.
Kogo szukamy tym razem?
W dużym skrócie – montażysty, ale o ponadprzeciętnych umiejętnościach – osoby z pasją, tak jak reszta naszego zespołu. Potrzebujemy magika od wideo, klipów, montażu, cięcia, korekcji obrazu, dźwięku itp. itd.
Ponieważ planujemy dalszy rozwój naszych kanałów w social media, w szczególności na YouTube (Independent Trader oraz Inna Medycyna), wyjście na rynki globalne oraz wprowadzenie nowych, lepszych jakościowo treści, poszukujemy uzdolnionych i ambitnych pracowników.
Jeżeli znasz się na obróbce materiałów wideo i dźwięku, przeczytaj poniższe ogłoszenie, i wyślij nam swoje portfolio i CV (adres poniżej).
Czego oczekujemy?
Czyli co powinieneś umieć, abyśmy pozytywnie ocenili Twoją kandydaturę. Oczekujemy:
- Umiejętności montażu wideo i dźwięku.
- Bardzo dobrej znajomości pakietu Adobe lub analogicznego oprogramowania (np. Final Cut Pro, Da Vinci).
- Umiejętności tworzenia animowanych filmów reklamowych.
- Umiejętności kombinowania, wymyślania i tworzenia nietuzinkowych rozwiązań.
- Dobrej komunikacji z resztą zespołu.
Dodatkowo, ale nie obowiązkowo
Czyli umiejętności, których nie wymagamy, ale które będą plusem przy wyborze kandydatów:
- Umiejętność tworzenia grafiki reklamowej 2D i znajomość oprogramowania graficznego (Photoshop, Canva).
- Umiejętność nagrywania ładnych klipów wideo i robienia dobrych zdjęć w studio i w plenerze (w tym z drona).
Jakie będą twoje obowiązki?
- Montaż, obróbka dźwiękowa oraz graficzna wszelakich materiałów audio & wideo:
- Filmy na YouTube,
- Podcasty,
- Reklamy,
- Szorts/reels/TikToki,
- Filmy szkoleniowe/prezentacje.
- Tworzenie profesjonalnych animacji reklamowych.
- Dodawanie materiałów na YouTube i serwisy społecznościowe.
- Okazyjne tworzenie grafik 2D.
Co oferujemy?
- Pracę w pełni zdalną — cały nasz team pracuje zdalnie — oznacza to także możliwość pracy poza Polską, tak długo jak pracuje się w strefie czasowej zbliżonej do polskiej.
- Pracę 7 godzin dziennie — pod warunkiem że jest się w stanie utrzymać odpowiednią efektywność. Nie ma co oszukiwać — czasem zdarza się, że jeżeli pilnie do wykonania jest jakaś praca, zostajemy po godzinach.
- Wynagrodzenie uzależnione od umiejętności i zaangażowania.
- Coroczna podwyżka bazowego wynagrodzenia o minimum 20% (w zeszłym roku było to 30 %, ze względu na inflację).
- Po pół roku pracy premie kwartalne, uzależnione od jakości wykonywanej pracy.
- Z czasem, w grę wchodzą również cokwartalne premie wynikające z zysków od konkretnych projektów, w których uczestniczysz. W wielu przypadkach te premie wielokrotnie przekraczają podstawowe wynagrodzenie, w naszej firmie nie ma szklanego sufitu i to, ile zarobisz zależy od sukcesu finansowego firmy.
- Docenianie pomysłowości – osoby, które zaproponują lub zrealizują coś co przełoży się na wyniki firmy są nagradzane premią.
- Dostosowana do Twoich potrzeb forma zatrudnienia.
Jak będzie wyglądała rekrutacja?
Jeżeli jesteś zainteresowany tą ofertą prześlij do nas:
- CV – z aktualnym adresem e-mail i numerem telefonu.
- Portfolio – preferowanie kanał na YouTube lub link do strony/chmury z materiałami video – prosimy, nie wysyłaj nam kilku gigabajtów filmów do pobrania.
- W ciągu jednego dnia (roboczego) otrzymasz od nas w odpowiedzi zadanie rekrutacyjne do wykonania. Będzie ono polegało na montażu krótkiego materiału video z otrzymanych materiałów i wyciągnięciu z niego dwóch „shortów”. Szczegóły będą opisane w mailu.
- Na aplikacje czekamy do 5 października 2023 do godziny 23:59.
- Z kolei na wykonane zadania rekrutacyjne czekamy do 10 października 2023 do godziny 23:59.
- Jak widzicie – im szybciej prześlecie do nas swoją aplikację, tym więcej czasu będziecie mieli na montaż.
- Wybrane osoby zaprosimy w ciągu kilku dni na rozmowę kwalifikacyjną online.
- Bez względu na to, czy zakwalifikujesz się do dalszego etapu rekrutacji, czy nie, otrzymasz od nas informację zwrotną. Nie zostawimy Cię w niepewności.
Chcemy zaznaczyć, ze zadanie rekrutacyjne otrzyma każdy, kto wyśle do nas CV i portfolio. To właśnie ono będzie najważniejszym czynnikiem przy wyborze kandydatów, na drugim miejscu będzie portfolio, na trzecim rozmowa, a dopiero na ostatnim CV.
Aplikacje wysyłajcie na adres: przemyslaw.bogdan@independenttrader.pl
Powodzenia i mamy nadzieję — do zobaczenia!
Oświadczamy, że wykonane zadnie rekrutacyjne zostanie przez nas wykorzystane jedynie w celu wyboru kandydatów.