Jakie zadania czekają na Ciebie na tym stanowisku?
Zaawansowana analiza dużych zbiorów danych z aplikacji mobilnej (za pomocą Python/SQL) w celu wyciągania wniosków biznesowych i technicznych.
Rekomendacje wdrożeniowe na podstawie danych z eventów, identyfikacja i optymalizacja ścieżek użytkowników w aplikacji.
Współpraca z zespołami produktowymi - zbieranie wymagań biznesowych na rozwiązania analityczne i definiowanie KPI aplikacyjnych.
Zarządzanie danymi aplikacyjnymi - ocena dostępności danych w data lakehouse, projektowanie struktur oraz współpraca z działem technicznym.
Automatyzacja raportowania dla metryk aplikacyjnych oraz tworzenie interaktywnych raportów dla stakeholderów produktowych.
Prowadzenie comiesięcznych prezentacji wyników - analiza trendów, insights i rekomendacji biznesowych dla management team oraz stakeholderów produktowych.
Projektowanie, przeprowadzanie i interpretacja testów A/B w aplikacji.
Konsolidacja profili użytkowników cross-platform – mapowanie identyfikatorów użytkowników między platformami w celu analizy pełnej ścieżki klienta.
Jakie są nasze oczekiwania?
Co najmniej 5 lata doświadczenia w analityce mobilnej, analizie danych, data science lub pokrewnych obszarach.
Licencjat lub studia magisterskie (Metody Ilościowe i jakościowe, Matematyka, Big Data, Informatyka, Data Science, Statystyka itp.).
Kilkuletnie doświadczenie w PySpark, SQL i Python.
Znajomość Databricks i BigQuery.
Znajomość platform chmurowych Google/AWS.
Znajomość Firebase i Google Analytics.
Podstawy User Experience i UX research
Silne zdolności analityczne oraz umiejętność prezentowania wyników i przekazywania rekomendacji w sposób przystępny dla zespołów nietechnicznych i decydentów.
Umiejętność pracy w zespołach międzyfunkcyjnych.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Co będzie dodatkowym plusem?
Doświadczenie z narzędziami do wizualizacji danych (np. Power BI, Looker) w kontekście tworzenia dashboardów.
Doświadczenie w analizie danych jakościowych
Znajomość pojęć związanych z analityką kampanii marketingowych.
Jak pracujemy?
Mamy hybrydowy system pracy - cenimy sobie możliwość pracy zdalnej, ale lubimy czasami spotkać się w biurze w Warszawie bądź Krakowie (mamy tu pyszną kawę od Hayb, owoce, automaty ze zdrowymi posiłkami z MaczFit i z tymi mniej zdrowymi słodyczami też, przestrzeń do pracy wspólnej lub indywidualnej, ale też strefę relaksu z PlayStation i piłkarzykami czy taras widokowy na którym można złapać słońce)
A co oferujemy? 😊
Mamy platformę kafeteryjną Worksmile, na której sami wybieramy benefity z których chcemy skorzystać - Multisport, opieka medyczna Luxmed czy bony do sklepów i wiele więcej
Dostęp do platformy e-learningowej i aplikacji do nauki języków obcych
Zniżki na paczuchy nadawane do naszych urządzeń Paczkomat®
Dużo inicjatyw wewnątrz firmy: sportowe grywalizacje (Tour de InPost, Runmageddon, Poland Business Run) webinary, akcje prozdrowotne (badania USG, zajęcia jogi) czy wolontariat pracowniczy
Program rekomendacji pracowników - za polecenie zakończone zatrudnieniem wypłacamy bonus finansowy
Ah, wspominaliśmy już, że w biurach mamy owocowe wtorki? ;)
Rekomendowane oferty