Twój przyszły zakres obowiązków:
- tworzenie strategii komunikacji Instytutu i jej realizacja
- planowanie budżetu marketingowego i bieżące kontrolowanie wydatków
- prowadzenie profili w mediach społecznościowych - tworzenie contentu oraz bieżąca obsługa kanałów w SM
- tworzenie materiałów PR-owych i kontakt z mediami
- dbanie o wizerunek Instytutu i monitorowanie wzmianek na jego temat w Internecie
- koordynacja pracy zewnętrznych podwykonawców (np. grafik, podwykonawcy w zakresie marketingu efektywnościowego)
- aktualizacja treści na stronie www
- bieżące wsparcie pozostałych działów (m.in. działu handlowego)
- inne działania wpływające na wizerunek marki i sprzedaż
Oferujemy Ci:
- Pracę na czas określony (zastępstwo do czerwca 2025)
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
- Duże wsparcie ze strony zespołu i całej grupy mediowej, do której należymy
- Pracę w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin
- Przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju
- Możliwość wdrażania swoich pomysłów i nowych rozwiązań
- Wpływ na funkcjonowanie całej firmy
- Benefity pracownicze: dofinansowanie karty Multisport, ubezpieczenia zdrowotnego PZU Zdrowie oraz kursów języków obcych eTutor
- Praca zdalna z możliwością korzystania z biura (Warszawa, Praga - Południe)
Oczekujemy od Ciebie:
- doświadczenia w pracy specjalisty ds. marketingu - po stronie klienta / agencji lub na pokrewnych stanowiskach (szczególnie mile widziane doświadczenie w marketingu B2B)
- biegłej, praktycznej znajomości mediów społecznościowych, w tym szczególnie LinkedIn, Facebook i Instagram (Meta)
- minimum podstawowej znajomości narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Ads, Facebook i Instagram Ads (Meta), Canva, Brand24
- lekkiego pióra i poprawności językowej
- minimum podstawowej umiejętności wyciągania wniosków na podstawie danych, a znajomość realiów branży badawczej będzie dodatkowym atutem!