Manager projektu - Branża budowlana
Zarządzanie

Manager projektu - Branża budowlana

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

AutoCAD

zamówienia publiczne

budownictwo

przetargi

BHP

Microsoft Office

Opis stanowiska

Swoje projekty kierujemy do wymagających inwestorów, szukających przede wszystkim bezpieczeństwa dla swoich aktywów oraz stałego wzrostu ich wartości. Poprzez zarządzanie oferowanymi nieruchomościami dajemy Klientom nie tylko więcej czasu na realizację własnych przedsięwzięć, ale także dostarczamy powtarzalną dywidendę opiekując się wynajmem w realizowanych projektach deweloperskich. Każda inwestycja charakteryzuje się unikalną lokalizacją dającą przestrzeń do generowania ponadprzeciętnych stóp zwrotu oraz odpornością na sezonowość.


Obecnie poszukujemy:

Manager projektu - branża budowlana


Twój zakres obowiązków:


  • pozyskiwanie kontraktów / zamówień publicznych z zakresu budownictwa (budowa budynków o różnym przeznaczeniu) woj. Dolnośląskie i okolice
  • analiza i weryfikacja dokumentacji technicznej oraz SIWZ
  • optymalizacja kosztorysu realizowanych zadań
  • sporządzenie kosztorysów oraz przygotowanie wyceny na podstawie ofert zebranych od podwykonawców
  • kontraktowanie kadry wymaganej do realizacji poszczególnych zamówień (kierownik, inspektor branżowy etc)
  • zawieranie umów i negocjacje podwykonawcami
  • tworzenie harmonogramów rzeczowo-finansowych
  • uczestnictwo w wizjach lokalnych
  • wykonywanie przedmiarów


Nasze wymagania:


  • wykształcenie wyższe kierunkowe – budownictwo
  • min. 3 letniego doświadczenia w przygotowywaniu ofert przetargowych (głównie w sektorze publicznym)
  • bardzo dobra znajomość Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz procedur przetargowych
  • umiejętności interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych
  • doświadczenie w samodzielnym zarządzeniem inwestycjami budowlanymi
  • umiejętność rozwiązywania bieżących problemów budowlanych
  • znajomość lokalnego rynku podwykonawców
  • biegła obsługa pakietu MS Office
  • bardzo dobra, praktyczna znajomość prawa budowlanego i przepisów bhp
  • duża inicjatywa oraz samodzielność w planowaniu i realizacji zadań
  • umiejętność pracy w zespole
  • prawo jazdy kategorii B
  • dyspozycyjność
  • obsługa programu AutoCad


To oferujemy:


  • zatrudnienie na podstawie działalności gospodarczej (B2B)
  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • wysokie premie

Rekomendowane oferty

Head of Operations

Nowa
Tagvenue
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
e-commerce
AI
operations
Nowa