Szukamy ambitnych i pozytywnych osób, które chciałyby podjąć pracę na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta B2B z językiem angielskim!
Jeśli jesteś Kimś, kto:
- Zna j. angielski i polski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (w mowie i w piśmie)
- Ma doświadczenie w obsłudze klienta B2B - czyli klienta biznesowego
- Łatwo nawiązuje kontakty z innymi ludźmi i szybko zdobywa ich zaufanie
- Jest odpowiedzialny i ma pozytywne podejście do pracy z innymi
- Znajduje rozwiązania dla pojawiających się problemów
Pracując na tym stanowisku będziesz zajmować się:
- Obsługą klienta zagranicznego (przed i po sprzedażowa obsługa)
- Obsługą zamówień dostawców z Polski i z zagranicy
- Organizowaniem pracy dostawców
- Stałą współpracą z działem sprzedaży
- Uzupełnianiem i aktualizowaniem bazy danych (m.in. praca z systemem CRM)
A co my oferujemy w zamian:
- Pracę dostępną od zaraz
- Pracę na pełen etat na podstawie umowy o pracę
- Niezbędne narzędzia pracy (tj. laptop i smartphone marki Apple)
- Zadaniowy system pracy!
- Współtworzenie nowego zespołu w dynamicznie rozwijającej się firmie
Kogo nie szukamy:
- Nie szukamy osób na kilka miesięcy
- Osób, które nie mają doświadczenia branżowego z klientem biznesowym
Jeśli jesteś dobry(a) w tym co robisz, a obecny pracodawca nie daje ci sensownej motywacji do rozwoju, zgłoś się do nas!