Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

EB / Communication Specialist
Marketing
j-labs sp. z o.o.

EB / Communication Specialist

j-labs sp. z o.o.
Kraków
12 100 - 13 440 PLNNetto miesięcznie - B2B
9 000 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
j-labs sp. z o.o.
j-labs sp. z o.o.

Jesteśmy firmą stworzoną przez inżynierów dla inżynierów. Partnerów przybliżamy do realizacji celów biznesowych, a u j-specialistów stale podnosimy ekspertyzę. Inwestujemy w ludzi, bo to oni są podstawą j-labs. Robimy dobre IT, albo wcale!

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
Employer Branding
marketing
branża IT
język polski
język angielski
komunikatywność
Mile widziane
Chat GPT
public relations
Opis stanowiska

Employer Branding/Communication Specialist

Kraków/ praca hybrydowa


Employer Branding/ Communication Specialist w j-labs tworzy i realizuje strategię wewnętrznej komunikacji (przy współpracy z menadżerem marketingu) w celu budowania pozytywnego wizerunku firmy jako miejsca atrakcyjnego do pracy. Krzewi kulturę organizacyjną wewnątrz firmy oraz motywuje i inspiruje wewnętrzną społeczność. Identyfikuje i wykorzystuje kluczowe elementy wizerunku pracodawcy oraz posiada kreatywność w tworzeniu skutecznych kampanii wewnętrznych. Pełni kluczową rolę w budowaniu efektywnej komunikacji wewnętrznej w organizacji, która wspiera zaangażowanie pracowników, buduje kulturę organizacyjną i przyczynia się do osiągania celów biznesowych (aby przyciągnąć i zatrzymać najlepszych pracowników).


Brzmi ciekawie?


Jeśli:

  • lubisz kontakt z ludźmi i stawiasz na relacje;
  • potrafisz animować wewnętrzną społeczność i krzewić kulturę organizacyjną firmy;
  • wiesz co to GitHub, Reddit, Kwejk, Wykop;
  • lubisz bazować na danych, wyszukiwać je i wykorzystywać w swojej pracy;
  • stawiasz na rzetelność i jakość oraz tego samego oczekujesz od innych…


… to jesteś we właściwym miejscu!



Sprawdź, co jeszcze jest dla nas ważne?


  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży IT – min. 2 lata;
  • Znajomość narzędzi komunikacji wewnętrznej: pakiet MS Office (Teams, SharePoint, Outlook, PowerPoint, Word itp.), Slack, StreamYard, Zoom, MailerLite, Confluence, Canva;
  • Umiejętność sprawnego zarządzania marką pracodawcy;
  • Znajomość strategii i technik, które pomogą zbudować pozytywny wizerunek pracodawcy;
  • Umiejętności analityczne;
  • Znajomość rynku pracy w branży IT;
  • Umiejętności redaktorskie, korektorskie, doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
  • Umiejętność zarządzania czasem swoim i współpracowników;
  • Umiejętność koordynowania kilku projektów jednocześnie;
  • Znajomość j. angielskiego (poziom min. B2);
  • Prawo jazdy kategorii B.


Mile widziane:


  • Umiejętność korzystania z Chata GPT;
  • Doświadczenie w obszarze public relations.



Jako Employer Branding/ Communication Specialist odpowiadasz za:


  • Budowanie skutecznej komunikacji wewnątrzfirmowej;
  • Planowanie długoterminowych efektywnych działań Employer Brandingowych, uwzględniających zmiany w otoczeniu biznesowym i trendach na rynku pracy oraz proponowanie nowych rozwiązań;
  • Opracowywanie i realizowanie strategii zwiększających rozpoznawalność, atrakcyjność i zaufanie potencjalnych i obecnych pracowników do marki pracodawcy;
  • Tworzenie i publikacja treści w komunikacji wewnętrznej: pisemne, wizualne, wideo i in.;
  • Tworzenie kalendarza działań komunikacji wewnętrznej;
  • Wsparcie budowania i krzewienia kultury organizacyjnej wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
  • Koordynację programu Employee Advocacy;
  • Współpracę z Działem HR i innymi działami w Organizacji oraz poza nią;
  • Rozwój platformy wewnętrznej komunikacji;
  • Zarządzanie budżetem;
  • Raportowanie planów i efektów działań z zakresu Employer Branding i Employee Experience;
  • Współorganizowanie eventów firmowych.


Na co możesz liczyć?


  • Knowledge sharing. W j-labs dostaniesz szkolenia techniczne z inżynierami, gildie i workshopy. Roczny budżet szkoleniowy 3000 pln (przy zatrudnieniu na UoP) – Ty decydujesz na co go wydasz.
  • Benefity. UoP: Program MyBenefit oraz opieka medyczna Luxmed (pakiet zawiera również usługi stomatologiczne). B2B: możliwość skorzystania z pakietów MyBenefit i Luxmed na preferencyjnych warunkach.
  • Work-life balance. Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy hybrydowej. Jeśli lubisz pracować z biura – zapraszamy na Zabłocie!
  • Masz możliwość wyboru modelu współpracy jaki najbardziej Ci odpowiada - UoP czy B2B.
  • Nie boimy się mówić o finansach, cenimy transparentność. Nasze widełki finansowe to: 9 000 - 10 000 PLN brutto (UoP) lub 70 – 80 PLN netto/h + VAT (B2B).
  • Praca z doświadczonymi zawodnikami - możesz korzystać z doświadczenia ekspertów w marketingu i nie tylko!
  • Praca na najlepszym sprzęcie - dbamy o komfort Twojej pracy
  • Wspieramy eventy charytatywne, organizujemy akcje well-beingowe.
  • Integracja – bawimy się na imprezach firmowych, szkolimy i integrujemy na 2 dniowym j-people campie, organizujemy wyjścia zespołowe…


Dołącz do zespołu j-people, czekamy na Ciebie! :)

12 100 - 13 440 PLN

Netto miesięcznie - B2B

9 000 - 10 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty