Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Wspieranie Kierownika Sklepu w zarządzaniu sklepem, monitorowanie i wdrażanie zasad pracy z ekspozycją zgodnych z konceptem Jula,
- Współodpowiedzialność za realizację budżetu sprzedażowego oraz wyniki ekonomiczne osiągane przez sklep,
- Monitorowanie i raportowanie realizacji wyznaczonych KPI,
- Tworzenie i przeprowadzanie akcji aktywizujących sprzedaż,
- Branie aktywnego udziału w życiu sklepu poprzez budowanie i motywowanie zespołu a także dbanie o jego rozwój,
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- Zastępowanie Kierownika Sklepu w trakcie jego nieobecności.
Oczekiwania od kandydata:
- Kilkuletnie doświadczenie w pracy w handlu na stanowisku kierowniczym oraz w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem,
- Umiejętności komunikacyjne ukierunkowane na współpracę i rozwój zespołu,
- Inicjatywa i kreatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
Co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Realny wpływ na podejmowane decyzje poprzez współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowej firmy,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Przyjazną atmosferę w zgranym zespole i szeroki pakiet benefitów,
- Elastyczny czas pracy.