Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

CRO / Performance Expert
new
Marketing
Kadromierz

CRO / Performance Expert

Kadromierz
Wrocław
7 500 - 10 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
9 000 - 12 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
saas
marketing
Google Analytics
CRO
Google Ads
growth
lead gen
Mile widziane
Meta Ads
PLG
Opis stanowiska

Kadromierz to narzędzie SaaS z kategorii rozwiązań Time & Attendance.

Pomagamy firmom optymalizować plan pracy oraz zarządzać personelem w celu zwiększenia produktywności i zaangażowania pracowników. Współpracujemy z ponad 1125 małymi, średnimi i dużymi firmami z całej Polski. Tworzymy zgrany zespół specjalistów, który podchodzi do swojej pracy z pasją i zaangażowaniem.


Poszukujemy osoby, która wesprze nasz dział rozwoju produktu na stanowisku CRO / Performance Expert w naszym zespole Marketingu.


👉 Co będziesz robić w Kadromierzu?

  • planować, zarządzać i optymalizować lejek digital marketingu – będziesz mieć pieczę nad poprawieniem konwersji ToFu → MoFu → BoFu,
  • zarządzać i optymalizować współczynnik konwersji MQL → SQL,
  • zarządzać kampaniami performance Ads – Google, Meta, LinkedIn,
  • analizować nagrania i heatmapy naszych LP – będziesz prowadzić dogłębne analizy naszej strony internetowej w celu zidentyfikowania obszarów, które można zoptymalizować i ulepszyć,
  • monitorować i analizować wskaźniki wydajności w celu opracowania kluczowych insightów dotyczących optymalizacji,
  • planować, zarządzać i przeprowadzać testy A/B i strategię CRO na LP,
  • pracować w zespole marketingu, a współpracować ściśle z zespołem sales, CS oraz produktu, w celu zapewnienia jak najlepszego user experience.


👉 Jeśli jesteś osobą, która:

  • posiada minimum 3 lat doświadczenia w performance marketingu oraz lead generation,
  • ma udokumentowane doświadczenie w podobnej roli,
  • dobrze rozumiesz analitykę internetową i masz doświadczenie z narzędziami CRO,
  • jest za pan brat z takimi metrykami jak MQL / SQL / ROAS&ROI / MRR,
  • zna najnowsze rozwiązań i trendy growth i performance marketingu,
  • opierasz swoją pracę na danych, jesteś data-based decision maker,
  • ma silne umiejętności komunikacyjne i zdolność do wyjaśniania złożonych pojęć w jasny sposób.


👉 Mile widziane:

  • doświadczenie w tworzeniu kreacji do kampanii Google / Meta Ads,
  • doświadczenie w pracy nad rozwiązaniami SaaS,
  • znajomość technik Product-Led Growth.


Zapraszamy do aplikowania! 📬


🎁 W Kadromierzu możesz liczyć na:

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia, umowy o pracę lub B2B 📨,
  • nowoczesną przestrzeń biurową przeznaczoną dla stratup’ów,
  • możliwość pracy hybrydowej,
  • czynny wpływ na rozwój naszego systemu 🔝,
  • startupową, kreatywną oraz przyjazną atmosferę 🍕,
  • dopłatę do karty Multisport 🏋️‍♀️ i opieki medycznej 🩺,
  • ubezpieczenie lekarskie,
  • elastyczny czas pracy,
  • imprezy i wyjazdy integracyjne.


🤝 Jak będzie przebiegać rekrutacja?

  1. Jeśli Twoje oczekiwania i umiejętności wpasowują się profil tego stanowiska i nasze potrzeby – wyślij nam swoje CV i poznajmy się.
  2. Skontaktujemy się z wybranymi osobami i zaprosimy je na spotkanie rekrutacyjne online z dyrektorką marketingu.
  3. Wybranym kandydatom prześlemy zadanie rekrutacyjne do wykonania.
  4. Zaprosimy wybrane osoby na drugie spotkanie z naszym CEO.
  5. Wybranej osobie przedstawimy ofertę pracy — witaj na pokładzie! 🎊 🤜🤛
9 000 - 12 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

7 500 - 10 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty