Zapraszamy Cię do nas, jeśli:
- posiadasz min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- znasz biegle przepisy prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości
- sprawnie posługujesz się Excelem
- masz doświadczenie w pracy z systemem Comarch Optima
- posiadasz umiejętności analityczne
- lubisz pracę z dokumentami, a także z ludźmi :)
- potrafisz sprawnie szukać rozwiązań problemów i odpowiadać na pytania
- jesteś dokładny/a i cierpliwy/a
- masz pozytywne nastawienie
Będzie zajmował/a się:
- Księgowaniem transakcji zagranicznych zakupu i sprzedaży: WNT, WDT, eksport, import,
- Księgowaniem wyciągów bankowych,
- Prowadzeniem raportu kasowego i rozliczenia zaliczek,
- Księgowaniem rozliczeń międzyokresowych kosztów,
- Dekretowaniem i księgowaniem dokumentów zakupu i sprzedaży,
- Kontrolą dokumentów pod względem merytorycznym, formalnym i podatkowym,
- Analizą oraz uzgadnianiem kont księgowych i rozrachunków.
Oferujemy:
- dofinansowanie do karty MultiSport i ubezpieczenia zdrowotnego
- bezpłatne konwersacje z języka angielskiego
- miłą, nieformalną atmosferę w pracy :)
- szkolenia specjalistyczne, dostęp do portali podatkowych
📍 Warszawa