Opis firmy:
Grupa M&A Tax Departamentu Podatkowego skupia ekspertów KPMG, którzy specjalizują się w doradztwie podatkowym dla klientów rozważających bądź przeprowadzających transakcje gospodarcze obejmujące sprzedaż, zakup bądź połączenie przedsiębiorstw. Doradcy KPMG udzielają kompleksowego wsparcia na każdym etapie transakcji, dla strony kupującej lub sprzedającej.
Risk Management Specialist – M&A Tax
Opis stanowiska:
- bieżące wsparcie Grupy w zakresie procedur zarządzania ryzykiem, przy użyciu wewnętrznych narzędzi
- wsparcie w przygotowywaniu ofert oraz umów
- gromadzenie dokumentacji w ramach procedury przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (AML)
- prowadzenie korespondencji w kwestiach związanych zarządzaniem ryzykiem w języku polskim i angielskim
- nadzór nad terminowym przepływem informacji oraz dokumentów
- inne prace administracyjne związane z procedurami zarządzaniem ryzykiem
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
- biegła znajomość pakietu programów Microsoft Office
- gotowość do nauki
- umiejętność czytania ze zrozumieniem
- komunikatywność
- samodzielność i doskonałe umiejętności organizacyjne
- obowiązkowość i zaangażowanie
- pozytywne nastawienie oraz motywacja do realizacji zadań
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- pracę hybrydową – Ty wybierasz z jakiego miejsca!
- stały rozwój – skorzystaj z dofinansowania studiów podyplomowych, kursów językowych, przygotowawczych i egzaminów
- szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
- wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
- program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
- program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
- pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
- prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
- udział w wydarzeniach branżowych – wesprzemy finansowo doskonalenie Twoich umiejętności
- wyjazdy i spotkania integracyjne – zorganizujemy i dofinansujemy budowanie relacji zespołowych
- dni wolne na wolontariat – skorzystaj z 2 dodatkowych dni wolnych i grantu na działania charytatywne
- prezenty świąteczne lub bonusy – pamiętamy o miłych gestach