Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się grupą księgowo-podatkową o między-narodowym zasięgu. Nasze biura, poza Polską, są też w Czechach, Rumunii i na Węgrzech.
KR Group to ponad 200 osób – księgowych, doradców podatkowych, a także specjalistów w zakresie kadr i płac.
Wśród ponad 300 naszych klientów dominują renomowane międzynarodowe firmy z różnych sektorów i branż. Zapewniamy im przemyślane rozwiązania księgowe, podatkowe, kadrowo-płacowe.
Twój zakres obowiązków
- samodzielne zamknięcia ksiąg rachunkowych miesięczne i roczne,
- sporządzanie raportów miesięcznych zgodnie z potrzebami klienta,
- weryfikacja ksiąg rachunkowych z całego okresu rozliczeniowego oraz uzgadnianie księgi głównej z księgami pomocniczymi,
- weryfikacja I stopnia, pod względem formalnym, rachunkowym i podatkowym oraz akceptacja dokumentów źródłowych wprowadzonych przez zespół do systemu finansowo-księgowego,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, amortyzacji,
- wprowadzanie do ewidencji środków trwałych,
- ustalanie planu amortyzacji,
- prowadzenie ewidencji RMK czynnych i biernych,
- księgowanie zdarzeń w zakresie księgi głównej, uzgadnianie kapitałów, ustalanie różnic kursowych,
- rozliczanie inwestycji,
- wsparcie merytoryczne zespołu w bieżącej pracy wg aktualnego stanu prawnego,
- weryfikacja VAT oraz obsługa czynności kontrolnych,
- okresowe rozliczanie CIT i sporządzanie deklaracji CIT w zakresie obsługiwanych spółek,
- kwalifikacja kosztów podatkowych KUP/NKUP,
- obsługa rozliczeń WHT,
- obsługa innych deklaracji i rozliczeń (m.in. PCC, NIP-8, VAT inne),
- bieżąca obsługa klienta,
- obsługa audytu.
Nasze wymagania
- warunek konieczny: masz co najmniej 4 lata doświadczenia w zakresie samodzielnego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub przy wsparciu starszych specjalistów rozliczeń księgowo-podatkowych spółek z różnych branż (preferowane w branży nieruchomości),
- posiadasz praktyczną znajomość aktualnych przepisów podatkowych i umiejętność praktycznego dostosowania ich do specyfiki danej spółki/branży,
- masz doświadczenie w kontroli podatków CIT, VAT, WHT,
- znasz procedurę rozliczania środków trwałych,
- posiadasz doświadczenie w samodzielnym sporządzaniu elementów sprawozdań finansowych,
- podchodzisz do swojej pracy z pasją,
- posiadasz zaawansowane umiejętności pracy z arkuszem kalkulacyjnym;
- masz wykształcenie wyższe kierunkowe,
- Twój angielski jest na poziomie minimum B2
Mile widziane
- znajomość systemu Enova 365
To oferujemy
- elastyczne godziny pracy,
- pracę w zgranym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem,
- merytoryczne wsparcie zespołów eksperckich (Compliance, Tax i inne.
Benefity
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Możliwość pracy zdalnej (Biuro: Warszawa, Skaryszewska 7)
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie nauki języków
- Dofinansowanie szkoleń i kursów
- Elastyczny czas pracy
- Spotkania integracyjne
- Firmowa drużyna sportowa
- Dofinansowanie biletów do kina, teatru
- Program rekomendacji pracowników
- Inicjatywy dobroczynne