Jesteśmy agencją kreatywną, częścią międzynarodowej sieci działającej na świecie od 1935 roku. W Leo Burnett Warszawa działamy wedle kilku prostych i sprawdzonych zasad: kultury inspiracji i innowacji, kreatywnej ciekawości i pracy zespołowej. Tworzymy efektywną komunikację, która polega na budowaniu dobrych doświadczeń ludzi z markami. Staramy się, aby marki były ważne i użyteczne. Wierzymy, że kreatywność oparta o trafne insighty, dane, analitykę i technologie ma moc przekształcania ludzkich zachowań.
Opis stanowiska
- Koordynacja projektów komunikacyjnych pod nadzorem przełożonego;
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientem zagranicznym;
- Wsparcie zespołu w przygotowaniu prezentacji i kosztorysów dla klienta;
- Nadzór nad jakością i terminowością realizowanych zadań;
- Współpraca z innymi działami agencji: kreatywnym, strategicznym, produkcji oraz z zagranicznymi partnerami
Kwalifikacje
- Minimum rocznego doświadczenia w projektach marketingowych (Digital, BTL, social media)
-
Warunek konieczny! Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z klientem i międzynarodowym zespołem w mowie i piśmie (min. B2)
- Poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania;
- Zdolności organizacyjne i dbałość o szczegóły
- Zaangażowanie i chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- Zdolności komunikacyjne i pozytywne nastawienie
- Płynnej znajomości języka polskiego w mowie i piśmie
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą").
- Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.