Jesteśmy częścią międzynarodowej sieci agencji kreatywnych. Wierzymy, że jeśli chodzi o kreatywność najważniejsi są ludzie. Po pierwsze Ci, którzy u nas pracują, bo to ich umiejętności napędzają naszą innowacyjność. Po drugie Ci, do których mówimy, bo to ich potrzeby i zwyczaje stają się inspiracją dla naszych pomysłów. Nazywamy to podejście HumanKind i zgodnie z nim tworzymy kreatywne rozwiązania, które mają moc zmieniania ludzkich zachowań.
Opis stanowiska
- współtworzenie kampanii reklamowych i rozwijanie już istniejących, ze szczególnym uwzględnieniem kampanii digital
- pisanie haseł i tekstów reklamowych, tłumaczenia i adaptacje oraz wszelka inna praca z tekstem
- ścisła współpraca z Art Directorem, strategiem oraz accountem w zależności od etapu projektu
Kwalifikacje
- co najmniej 1-2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dużym atutem
- doświadczenie w pracy nad kampaniami zintegrowanymi
- dobra znajomość świata reklamy i specyfiki obszaru digital
- doświadczenie w pracy dla dużych klientów będzie dużym atutem
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i komunikatywna angielskiego
Co dla Ciebie mamy?
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu.
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą").
- Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.