Księgowa / Księgowy ds. należności
Nowa
Finanse

Księgowa / Księgowy ds. należności

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Leroy Merlin Polska

Leroy Merlin Polska

W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas istotne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B1

Excel

VAT

CIT

Ustawa o rachunkowości

Opis stanowiska

Kogo szukamy?

  • Posiadasz doświadczenie w księgowości w dużych organizacjach min. 3 lata (mile widziany obszar AR).
  • Masz wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości.
  • Posiadasz praktyczną znajomość przepisów prawnych ( VAT, CIT, ustawa o rachunkowości).
  • Posiadasz umiejętności analityczne.
  • Znasz program Excel oraz masz doświadczenie w  pracy z systemami ERP (Oracle).
  • Jesteś osobą dokładną, skrupulatną  oraz samodzielną w działaniu. 
  • Wyróżnia Cię umiejętność zarządzania czasem własnym i ustalania priorytetów.
  • Znasz język angielski w stopniu pozwalającym na pracę z dokumentami.


Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Bieżące wystawianie i księgowanie dokumentów zgodnie z przepisami prawa podatkowego i ustawy o rachunkowości (faktury, dokumenty kasowe, wyciągi bankowe, rozliczanie płatności).
  • Weryfikacja dokumentów pod kątem merytorycznym i podatkowym.
  • Aktywny udział w przeprowadzaniu okresowej kontroli kont i ich uzgadnianiu (analiza rozrachunków z kontrahentami, kont przychodowych, potwierdzanie sald).
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca, roku. Wsparcie w sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych oraz bilansów okresowych.
  • Współpraca z Audytorami oraz z klientem wewnętrznym.
  • Współpraca i wsparcie sklepów w zakresie procesu sprzedaży.


Co zyskasz dołączając do Ekipy?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy.
  • Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line.
  • Udział w wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo.
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez platformę goFLUENT dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego).
  • Platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne.
  • Możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska.
  • Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP.



Rekomendowane oferty

Global Accounts Payable Specialist

Nowa
Manpower
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Accounts Payable
wykształcenie wyższe
Oracle Fusion R13
Nowa