Zajmujemy się digital marketingiem. Nasz przepis na sukces to łączenie wiedzy o konsumencie z celami biznesowymi marketera, tak by tworzyć skuteczną komunikację marek. By to osiągnąć, skupiamy ekspertów z najróżniejszych obszarów: media, rozrywka, technologia i digital art. Specjalizujemy się w mediach cyfrowych, dobierając najefektywniejsze kanały i formaty komunikacji. Tak, tak, dane i wyciąganie z nich wniosków to też my. Myślimy doświadczeniem ludzi z markami – bo chcemy, by nasza komunikacja i marki, dla których pracujemy były uwielbiane. Tworzymy centra kompetencji, z których korzystają agencje Publicis Groupe.
Za co będziesz odpowiedzialny:
- współtworzenie kampanii reklamowych i rozwijanie już istniejących, ze szczególnym uwzględnieniem kampanii ATL, BTL i digital
- pisanie haseł i tekstów reklamowych, tłumaczenia i adaptacje oraz wszelka inna praca z tekstem szczególnie na potrzeby ATL, digital, POS, a także scenariuszy spotów reklamowych.
- ścisła współpraca z Art Directorem, Strategiem oraz Accountem w zależności od etapu projektu
Kwalifikacje:
- co najmniej 1-2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dużym atutem
- doświadczenie w pracy nad kampaniami zintegrowanymi
- Znajomość świata, trendów, nie tylko reklamy
- doświadczenie w pracy dla dużych klientów będzie dużym atutem
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i komunikatywna angielskiego
- Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest przesłanie swojego portfolio
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu („wakacje pod gruszą");
- Możliwość nauki języków obcych z pomocą platformy eTutor dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby;
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.