Zakres obowiązków:
Realizacja strategii Five Stars Experience, aby każda wizyta naszego Gościa w loodspocie była idealnym doświadczeniem. Do Twoich obowiązków będzie należało:
- monitorowanie zadowolenia Gości,
- dbałość i ciągłe doskonalenie standardów obsługi Gości,
- przeprowadzanie wewnętrznych audytów operacyjnych w lokalach,
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych standardów jakościowych, sanitarnych i bezpieczeństwa w punktach sprzedaży,
- reagowanie na sytuacje kryzysowe,
- coaching i szkolenia managerskie kierowników lokali oraz wspieranie ich w realizowaniu strategii 5*.
Odpowiedzialność za tworzenie i realizację strategii sprzedażowej i marketingowej regionu:
- odpowiedzialność za wynik finansowy regionu
- analiza działań sprzedażowych i wytyczanie nowych celów,
- wyznaczanie i kontrola realizacji budżetu regionu oraz wskaźników wydajności,
- kontrola i optymalizacja kosztów operacyjnych,
- wsparcie w realizacji założeń sprzedażowych,
- wsparcie rozwoju sprzedaży - odpowiedzialność za up-selling i cross-selling,
- analiza konkurencji i dostosowywanie strategii sprzedażowych,
- inicjowanie i wdrażanie działań marketingowych w swoim regionie.
Bieżące działania:
- kontrola ewidencjonowania czasu pracy pracowników,
- wsparcie rekrutacji i szkoleń,
- przekazywanie regularnych raportów dotyczących wyników i działań w swoim obszarze,
- motywowanie zespołu do osiągania celów i utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania,
- odpowiadanie za realizację działań marketingowych oraz wsparcie organizacyjne eventów,
- współpraca z pozostałymi działami firmy,
- wsparcie pracy sprzedażowej w loodspotach.
Wymagania:
- 3 - letnie doświadczenie na stanowisku managerskim,
- orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
- umiejętność zarządzania młodym zespołem oraz motywowanie i inspirowanie innych do osiągania celów i doskonalenia swoich umiejętności,
- umiejętność organizacji własnej pracy, podejmowania ważnych decyzji samodzielnie oraz dostosowania się do różnych sytuacji i wyzwań,
- umiejętność analizy wyników i dostosowywania strategii w celu poprawy efektywności,
- doświadczenie we wdrażaniu systemów zarządzania sprzedażą, szkolenia z profesjonalnej obsługi gości, organizowania stanowiska POS,
- doświadczenie w pracy w gastronomii.
- perfekcyjna znajomość zasad obsługi klienta,
- chęć ciągłego doskonalenia i rozwoju,
- orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych,
- zaawansowana znajomość programu Excel i Word,
- język angielski na poziomie komunikatywnym.
Co oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B
- pełne przeszkolenie stanowiskowe,
- możliwość skorzystania z pakietów sportowych,
- niezbędne narzędzia pracy,
- wsparcie dyrektora sprzedaży,
- udział w innowacyjnych projektach marketingowych,
- możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- najlepsze loody i kremy orzechowe w Krakowie i Warszawie :)