O nas
Jesteśmy firmą, która zmienia branżę profesjonalnego oświetlenia sklepów i biur. Wyznaczamy ścieżkę rozwoju i zmiany, aby firmy zajmujące się oświetleniem były bliżej potrzeb swoich partnerów. Wprowadzamy innowacyjne modele projektowania, ciągle ulepszamy nasze produkty- to dlatego współpracujemy z najlepszymi markami z Polski i z zagranicy. Wobec dynamicznego rozwoju poszukujemy nowej, wyjątkowej osoby do naszego zespołu.
Jeśli jesteś zorientowany na rozwój, charakteryzuje Cię otwarta i aktywna postawa wobec nowych zadań, cenisz sobie przyjemną i kreatywną atmosferę pracy oraz możliwość aktywnego wpływu na rozwój firmy? Zapraszamy do współpracy!
www.lumiverso.com
Twój zakres obowiązków
- Koordynowanie działań w obszarze wsparcia i obsługi klienta
- Analiza potrzeb klientów oraz proponowanie innowacyjnych rozwiązań zwiększających ich satysfakcję
- Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
- Współpraca z zespołem sprzedaży w celu optymalizacji procesów obsługi klienta
- Planowanie i koordynacja działań wspierających procesy sprzedaży
- Opieka nad dokumentacją sprzedażową, wysyłka faktur i korekt do klientów
- Praca z systemem CRM (zarządzenie bazą danych)
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Nasze wymagania
- Doświadczenie w zakresie sprzedaży lub wsparcia sprzedaży w branży elektrotechnicznej lub pokrewnej (praca w hurtowni lub sklepie specjalistycznym)
- Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne
- Znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- Umiejętność budowania relacji i wysokiej jakości komunikacji
- Proaktywność, samodzielność oraz umiejętności organizacyjne
- Łatwość przyswajania wiedzy technicznej
- Otwartość na zmiany i gotowość do ciągłego rozwoju
To oferujemy
- Ciekawą pracę oraz uczestnictwo w ambitnych projektach dla klientów prestiżowych marek odzieżowych
- Pracę w doświadczonym zespole ekspertów w firmie o uznanej na rynku renomie
- Pracę w dobrze zgranym teamie, w komfortowych warunkach
- Biuro w centrum miasta w doskonale skomunikowanych miejscu (przystanek tramwajowy, bezpłatny parking)
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Narzędzia potrzebne do pracy
- Gwarancję rozwoju osobistego
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Doskonały support techniczny ułatwiający pracę