• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaMarketingMarketingPerformance Marketing Analyst
    Performance Marketing Analyst
    new
    Marketing
    Match-Trade Technologies

    Performance Marketing Analyst

    Match-Trade Technologies

    Warszawa
    2 329 - 3 105 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura
    Match-Trade Technologies

    Match-Trade Technologies

    Specjalizujemy się w systemach transakcyjnych dla rynku Forex, kontraktów CFD oraz akcji, a także kryptowalut. Tworzymy własne środowisko technologiczne, a nasza autorska platforma transakcyjna dla Brokerów jest udostępniana klientom detalicznym.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    CRM
    Google Data Studio
    Google Tag Manager
    Google Optimize
    LinkedIn Ads
    Google Analytics
    Google Ads
    HotJar

    Mile widziane

    SQL
    BigQuery

    Opis stanowiska

    Friendly offer

    Czym się zajmujemy?

    Jesteśmy firmą IT z branży fintech (financial technology), tworzącą technologie dla Brokerów Forex. Stworzyliśmy środowisko technologiczne, wraz z silnikiem transakcyjnym, na którym zbudowaliśmy własną platformę tradingową (Match-Trader) dla firm świadczących usługi finansowe na całym świecie. Posiadamy biura w Polsce (Warszawie i Poznaniu), na Cyprze (Limassol i Nikozji) a także w Dubaju. Szukamy osoby, która wesprze zespół marketingu odpowiedzialnego za globalną komunikację, w roli



    Performance Marketing Analyst

    Miejsce pracy: Warszawa, praca stacjonarna

    Wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i umiejętności: 9 000 - 12 000 zł netto + VAT (w przypadku B2B)



    Poszukujemy analitycznej i doświadczonej osoby na stanowisko Performance Marketing Analyst, która:

    • Posiada minimum 3 lata doświadczenia w analizie danych marketingowych, szczególnie w sektorze fintech i B2B;
    • Bardzo dobrze zna narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics, Power BI, Tableau, Hubspot;
    • Umiejętnie interpretuje dane i wyciąga wnioski wspierając decyzje marketingowe;
    • Posiada doświadczenie w planowaniu i optymalizacji kampanii marketingowych.


    Jeśli posiadasz te cechy i chcesz dołączyć do naszego dynamicznego zespołu, aplikuj już dziś!


    Nasze oczekiwania względem Kandydatów:

    • Ponad 3 lata doświadczenia w analityce marketingowej;
    • Dogłębna znajomość GA4, Looker, Google Tag Manager, Google Optimize, CRM, Hotjar, Google Ads, LinkedIn Ads;
    • Umiejętność optymalizacji kampanii reklamowych pod kątem ROI;
    • Znajomość narzędzi do śledzenia konwersji i atrybucji;
    • Umiejętność konfiguracji i implementacji narzędzi analitycznych;
    • Umiejętność tworzenia zaawansowanych raportów i prezentacji;
    • Biegła znajomość języka angielskiego (min C1);
    • Znajomość języka polskiego;
    • Myślenie strategiczne (rozumienie szerszego kontekstu);
    • Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz terminowość;
    • Umiejętność analizowania informacji i danych, odkrywania i dostrzegania zależności, wyciągania na ich podstawie wniosków.


    Mile widziane:

    • Doświadczenie w branży fintechowej jest mile widziane;
    • Znajomość trendów marketingowych oraz zainteresowanie nowymi technologiami;
    • Doświadczenie na rynku regulowanym.



    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:

    • Zarządzanie i monitorowanie kampanii na różnych platformach reklamowych, takich jak Google Ads, LinkedIn Ads i inne;
    • Tworzenie i interpretacja raportów oraz dashboardów prezentujących wyniki kampanii marketingowych;
    • Śledzenie i analiza kluczowych wskaźników efektywności (KPI) dla kampanii online;
    • Identyfikacja trendów i wzorców w danych marketingowych oraz formułowanie rekomendacji na ich podstawie;
    • Zarządzanie budżetami reklamowymi i optymalizacja wydatków w celu maksymalizacji zwrotu z inwestycji (ROI);Wykorzystanie narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, do monitorowania ruchu na stronie i zachowań użytkowników;
    • Przeprowadzanie testów A/B i innych eksperymentów w celu poprawy skuteczności kampanii.



    Dlaczego warto z Nami pracować? 

    • Oferujemy atrakcyjne premiowanie na poziomie 2 - 4 pensji rocznych rozliczanych w systemie kwartalnym;
    • Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku);
    • Pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach;
    • Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
    • Pracujemy stacjonarnie ze względu na dynamikę zmian w branży i konieczność szybkiego reagowania, dlatego wspieramy relokację do Warszawy kandydatów z całej Polski;
    • Oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport;
    • Choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów;
    • Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
    • Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych;
    • Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma;
    • Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować;
    • Mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne;
    • Nie mamy dress code'u;
    • Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.;
    • Dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie;
    • Lubimy sport, dlatego zebraliśmy drużynę piłkarską i gramy w Elit Lidze (https://elitliga.pl/druzyna/292).



    Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV wraz z portfolio - chętnie Cię poznamy!



    Jak wygląda proces rekrutacji?

    1. Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match.
    2. Odbędziemy krótką, ok. 15 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną.
    3. Wybrane osoby spotkają się z Deputy Head of Marketing, z którym będą bezpośrednio współpracować.
    4. Opcjonalnie spotkanie z Head of Marketing.
    5. Decyzja o zatrudnieniu i oferta lub informacja zwrotna.
    2 329 - 3 105 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Digital Marketing Specialist (Senior)

    Digital Marketing Specialist (Senior)

    Nowa
    Cube GROUP
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    account manager
    Nowa
    Specjalista ds. Komunikacji Wizualnej - bez doświadczenia (język niemiecki mile widziany)

    Specjalista ds. Komunikacji Wizualnej - bez doświadczenia (język niemiecki mile widziany)

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Warszawa
    ms excel
    excel
    Nowa
    Digital Marketing Consultant

    Digital Marketing Consultant

    Nowa
    1 967 - 2 388 usd
    White Bits
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    copywriting
    samodzielność
    account manager
    Nowa
    Junior Marketing Specialist / Marketing Specialist

    Junior Marketing Specialist / Marketing Specialist

    Nowa
    agencja kreatywna Od Kuchni
    Warszawa
    social media
    copywriting
    pr
    Nowa
    Senior Creative

    Senior Creative

    Nowa
    Agencja Whites
    Warszawa
    Angielski
    copywriting
    pomysłowość
    Nowa