Czym się zajmujemy?
Jesteśmy firmą IT z branży fintech (financial technology), tworzącą technologie dla Brokerów Forex. Stworzyliśmy środowisko technologiczne, wraz z silnikiem transakcyjnym, na którym zbudowaliśmy własną platformę tradingową (Match-Trader) dla firm świadczących usługi finansowe na całym świecie. Posiadamy biura w Polsce (Warszawie i Poznaniu), na Cyprze (Limassol i Nikozji) a także w Dubaju. Szukamy osoby, która wesprze zespół marketingu odpowiedzialnego za globalną komunikację, w roli
Performance Marketing Analyst
Miejsce pracy: Warszawa, praca stacjonarna
Wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i umiejętności: 9 000 - 12 000 zł netto + VAT (w przypadku B2B)
Poszukujemy analitycznej i doświadczonej osoby na stanowisko Performance Marketing Analyst, która:
- Posiada minimum 3 lata doświadczenia w analizie danych marketingowych, szczególnie w sektorze fintech i B2B;
- Bardzo dobrze zna narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics, Power BI, Tableau, Hubspot;
- Umiejętnie interpretuje dane i wyciąga wnioski wspierając decyzje marketingowe;
- Posiada doświadczenie w planowaniu i optymalizacji kampanii marketingowych.
Jeśli posiadasz te cechy i chcesz dołączyć do naszego dynamicznego zespołu, aplikuj już dziś!
Nasze oczekiwania względem Kandydatów:
- Ponad 3 lata doświadczenia w analityce marketingowej;
- Dogłębna znajomość GA4, Looker, Google Tag Manager, Google Optimize, CRM, Hotjar, Google Ads, LinkedIn Ads;
- Umiejętność optymalizacji kampanii reklamowych pod kątem ROI;
- Znajomość narzędzi do śledzenia konwersji i atrybucji;
- Umiejętność konfiguracji i implementacji narzędzi analitycznych;
- Umiejętność tworzenia zaawansowanych raportów i prezentacji;
- Biegła znajomość języka angielskiego (min C1);
- Znajomość języka polskiego;
- Myślenie strategiczne (rozumienie szerszego kontekstu);
- Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz terminowość;
- Umiejętność analizowania informacji i danych, odkrywania i dostrzegania zależności, wyciągania na ich podstawie wniosków.
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży fintechowej jest mile widziane;
- Znajomość trendów marketingowych oraz zainteresowanie nowymi technologiami;
- Doświadczenie na rynku regulowanym.
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
- Zarządzanie i monitorowanie kampanii na różnych platformach reklamowych, takich jak Google Ads, LinkedIn Ads i inne;
- Tworzenie i interpretacja raportów oraz dashboardów prezentujących wyniki kampanii marketingowych;
- Śledzenie i analiza kluczowych wskaźników efektywności (KPI) dla kampanii online;
- Identyfikacja trendów i wzorców w danych marketingowych oraz formułowanie rekomendacji na ich podstawie;
- Zarządzanie budżetami reklamowymi i optymalizacja wydatków w celu maksymalizacji zwrotu z inwestycji (ROI);Wykorzystanie narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics, do monitorowania ruchu na stronie i zachowań użytkowników;
- Przeprowadzanie testów A/B i innych eksperymentów w celu poprawy skuteczności kampanii.
Dlaczego warto z Nami pracować?
- Oferujemy atrakcyjne premiowanie na poziomie 2 - 4 pensji rocznych rozliczanych w systemie kwartalnym;
- Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku);
- Pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach;
- Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
- Pracujemy stacjonarnie ze względu na dynamikę zmian w branży i konieczność szybkiego reagowania, dlatego wspieramy relokację do Warszawy kandydatów z całej Polski;
- Oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport;
- Choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów;
- Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
- Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych;
- Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma;
- Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować;
- Mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne;
- Nie mamy dress code'u;
- Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.;
- Dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie;
- Lubimy sport, dlatego zebraliśmy drużynę piłkarską i gramy w Elit Lidze (https://elitliga.pl/druzyna/292).
Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV wraz z portfolio - chętnie Cię poznamy!
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match.
- Odbędziemy krótką, ok. 15 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną.
- Wybrane osoby spotkają się z Deputy Head of Marketing, z którym będą bezpośrednio współpracować.
- Opcjonalnie spotkanie z Head of Marketing.
- Decyzja o zatrudnieniu i oferta lub informacja zwrotna.
Informujemy, że Administratorem danych jest spółka Match-Trade Technologies sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-103), ul. Królewska 18 wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000749554 (dalej jako "Administrator"). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a, b, c i f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego i przez okres możliwości dochodzenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie, wysyłając prośbę na: rekrutacje@match-trade.com. Pełny tekst polityki prywatności dla procesu rekrutacji znajduje się TUTAJ.
Procedura zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych - [LINK], polityka prywatności - [LINK].