• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaMarketingMarketingSenior Marketing Expert/ Brand Manager (IT)
    Senior Marketing Expert/ Brand Manager (IT)
    new
    Marketing
    Match-Trade Technologies

    Senior Marketing Expert/ Brand Manager (IT)

    Match-Trade Technologies

    Warszawa
    3 105 - 4 141 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura
    Match-Trade Technologies

    Match-Trade Technologies

    Specjalizujemy się w systemach transakcyjnych dla rynku Forex, kontraktów CFD oraz akcji, a także kryptowalut. Tworzymy własne środowisko technologiczne, a nasza autorska platforma transakcyjna dla Brokerów jest udostępniana klientom detalicznym.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    CRM
    GSC
    CMS
    Google Analytics
    Google Ads
    Angielski

    Mile widziane

    Jira
    FinTech
    Figma

    Opis stanowiska

    Friendly offer

    Czym się zajmujemy?

    Jesteśmy firmą IT z branży fintech (financial technology), tworzącą technologie dla Brokerów Forex. Stworzyliśmy środowisko technologiczne, wraz z silnikiem transakcyjnym, na którym zbudowaliśmy własną platformę tradingową (Match-Trader) dla firm świadczących usługi finansowe na całym świecie. Posiadamy biura w Polsce (Warszawie i Poznaniu), na Cyprze (Limassol i Nikozji) a także w Dubaju. Szukamy osoby, która wesprze zespół marketingu odpowiedzialnego za globalną komunikację, w roli



    Senior Marketing Expert/ Brand Manager (IT)

    Miejsce pracy: Warszawa, praca stacjonarna


    Wymagania


    Poszukujemy osoby wszechstronnej, zainteresowanej wdrażaniem aktywności z zakresu marketingu 360 dla branży B2B z rynku Fintech. Zaawansowana znajomość języka angielskiego pozwalająca na sprawną komunikację oraz tworzenie treści marketingowych jest warunkiem sine qua non ponieważ firma działa na rynku globalnym i posiada międzynarodowy zespół, a wszystkie materiały przygotowywane są w języku angielskim.



    Jeśli posiadasz te cechy i chcesz dołączyć do naszego dynamicznego zespołu, aplikuj już dziś!


    Nasze oczekiwania względem Kandydatów:

    • Ponad 5 lat doświadczenia w pracy w dziale marketingu dla branży B2B;
    • Doskonała znajomość języka angielskiego (min C1);
    • Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie;
    • Gotowość do kreowania komunikacji produktu z uwzględnieniem celów sprzedażowych
    • Znajomość e-marketingu oraz praktycznego zastosowania narzędzi typu CMS, CRM oraz Google (Analytics, GAds, GSC) na potrzeby weryfikacji skuteczności prowadzonych działań
    • Sprawne poruszanie się po rynku nowych technologii;
    • Dobre zrozumienie najlepszych praktyk marketingu B2B;
    • Bardzo duża samodzielność i poczucie odpowiedzialności za przygotowywanie treści oraz prowadzone działania;
    • Dbałość o szczegóły, bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość, zaangażowanie i chęć uczenia się nowych rzeczy, proaktywność w poszukiwaniu nowych rozwiązań;


    Mile widziane:

    • Znajomość branży Fintech;
    • Samodzielne prowadzenie/ zarządzanie projektami oraz organizacja eventów;
    • Obsługa takich narzędzi jak: Jira, Figma, Slack.

    Obowiązki


    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:

    • Wyznaczanie kierunków komunikacji podległego brandu (we współpracy z BDM oraz Head of marketing) oraz dobór kanałów komunikacji i narzędzi, które zapewnią osiągnięcie wyznaczonego celu;
    • Samodzielne realizowanie działań z zakresu content marketingu i PR – współpraca z partnerami mediowymi oraz klientami – dla budowania eksperckiego wizerunku oraz organicznego pozyskiwania leadów sprzedażowych;
    • Wsparcie w tworzeniu treści merytorycznych do publikacji mediowych/ wystąpień na targach przy współpracy z działem Sales i Business Development;
    • Opracowywanie treści materiałów promocyjnych/ produktowych na potrzeby sprzedaży;
    • Współpraca przy planowaniu i tworzeniu budżetu działań marketingowych (współpraca z mediami, kampanie, eventy);
    • Nadzór nad kampaniami performance GAds, Linkedin Ads; wykorzystanie płatnej ekspozycji w mediach oraz kampanii zasięgowych (kampanie bannerowe);
    • Przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, w tym raportów kwartalnych i podsumowania rocznego uwzględniającego analizę efektów oraz wnioski wraz z rekomendacjami zmian/ podjęcia nowych działań.

    Oferujemy


    Dlaczego warto z Nami pracować? 

    • Osobom pracującym u nas na kontrakcie B2B oferujemy 30 dni płatnej przerwy od świadczenia usług w skali roku, a w przypadku osób na umowie zlecenie - 24 dni (w skali roku);
    • Oferujemy atrakcyjne premiowanie na poziomie 2 - 4 pensji rocznych rozliczanych w systemie kwartalnym
    • Pracujemy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy z dogodnym dojazdem komunikacją miejską. Każdy zespół posiada własny pokój, nie pracujemy na open space’ach;
    • Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
    • Pracujemy stacjonarnie ze względu na dynamikę zmian w branży i konieczność szybkiego reagowania, dlatego wspieramy relokację do Warszawy kandydatów z całej Polski;
    • Oferujemy naszym Pracownikom możliwość aktywnego spędzania wolnego czasu dzięki karcie Multisport;
    • Choć nie jesteśmy korporacją i panuje u nas nieformalna atmosfera to kluczem naszej silnej pozycji na rynku jest wysoce profesjonalna postawa oraz zaangażowanie naszych teamów;
    • Zapewniamy pełne wdrożenie z wykorzystywanych technologii oraz systemów;
    • Inwestujemy w rozwój zawodowy. Posiadamy budżet szkoleniowy, z którego każdy pracownik może skorzystać po okresie próbnym. Ponadto stwarzamy przestrzeń do uczestniczenia w targach/ eventach branżowych;
    • Wszyscy pracownicy, niezależnie od stażu pracy i formy zatrudnienia, mają dostęp do pakietu prywatnej opieki medycznej Lux Med, który w całości opłaca firma;
    • Każdego roku organizujemy weekendowy wyjazd integracyjny, który jest pełen różnorodnych atrakcji, tak aby każdy mógł się dobrze bawić i zrelaksować;
    • Mamy "Pizza Fridays" oraz często organizujemy wyjścia integracyjne;
    • Nie mamy dress code'u;
    • Jesteśmy otwarci na pomysły i inicjatywny naszych pracowników takich jak: akcje charytatywne, benefity, itp.;
    • Dbamy o zdrowie, dlatego od poniedziałku do piątku mamy owoce w firmie;
    • Lubimy sport, dlatego zebraliśmy drużynę piłkarską i gramy w Elit Lidze (https://elitliga.pl/druzyna/292).



    Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij do nas swoje CV wraz z portfolio - chętnie Cię poznamy!



    Jak wygląda proces rekrutacji?

    1. Wyślij nam swoje CV wraz z portfolio: Chętnie przeczytamy też kilka słów czemu czujesz, że to będzie dobry match.
    2. Odbędziemy krótką, ok. 15 minutową zapoznawczą rozmowę telefoniczną.
    3. Wybrane osoby spotkają się z Deputy Head of Marketing, z którym będą bezpośrednio współpracować.
    4. Opcjonalnie spotkanie z Head of Marketing.
    5. Decyzja o zatrudnieniu i oferta lub informacja zwrotna.
    3 105 - 4 141 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Marketing Intern

    Marketing Intern

    Nowa
    Addepto
    Warszawa
    Angielski
    polski
    marketing
    Nowa
    Specjalista ds. projektowania i koordynacji stoisk targowych oraz showroomów

    Specjalista ds. projektowania i koordynacji stoisk targowych oraz showroomów

    Nowa
    AQUAFORM INCORPORATED sp. z o.o.
    Kraków
    koordynacja stoisk
    Angielski
    prawo jazdy
    Nowa
    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Specjalista/-tka ds. relacji z klientami

    Nowa
    1 113 - 1 682 usd
    AleBilet
    Warszawa
    Content
    analiza
    samodzielność
    Nowa
    Senior Creative

    Senior Creative

    Nowa
    Agencja Whites
    Warszawa
    Angielski
    copywriting
    pomysłowość
    Nowa
    Koordynator ds. Visual Merchandisingu

    Koordynator ds. Visual Merchandisingu

    Nowa
    Agro-Sieć Maszyny Sp. z o.o.
    Toruń
    prawo jazdy
    Angielski
    doświadczenie
    Nowa