• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaMarketingSocial mediaSMM manager (Instagram, Facebook) EdTech
    SMM manager (Instagram, Facebook) EdTech
    Marketing
    Mathema.me

    SMM manager (Instagram, Facebook) EdTech

    Mathema.me

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    Angielski
    data analyst

    Opis stanowiska

    Mathema - największa w Europie Wschodniej platforma do nauki matematyki.

    Unikatowość naszego produktu polega na szybkim i precyzyjnym wyborze nauczyciela zgodnie z potrzebami ucznia. Możemy wybrać nauczyciela dla każdego ucznia w ciągu 5 minut na podstawie opracowanych przez nas 15 kryteriów


    Każdego miesiąca przeprowadzamy ponad 30 tys. indywidualnych lekcji, co daje nam przekonanie, że możemy rosnąć i rozwijać się w Polsce. Teraz zmierzamy do bycia liderami na rynku.

     

    Z uwagi na to szukamy doświadczonego Menedżera SMM, który poprowadzi rozwój mediów społecznościowych platformy na polskim rynku, opracuje strategię wzrostu i będzie odpowiedzialny za jej realizację.

     

    W Twoim CV chcielibyśmy zobaczyć:

    • 3 lata doświadczenia w SMM dla produktów cyfrowych B2C, gdzie kluczowym kanałem pozyskiwania użytkowników jest Meta (FB, Instagram). Rynek: Polska 
    • Wyniki analizy potrzeb odbiorców Generowanie pomysłów i tworzenie treśc   reklamowych dla kanału Meta (FB, Instagram) 
    • Wyniki sprzedaży bezpośredniej poprzez rozmowy z klientami 
    • Język angielski - na poziomie co najmniej Upper-Intermediate 
    • Doświadczenie w pracy z rodzicami uczniów będzie dodatkowym atutem
    •  Miejsce zamieszkania: Warszawa

      

    Twoimi zadaniami będą:

    1) Prowadzenie mediów społecznościowych Mathema (Instagram, Facebook, TikTok) na rynku polskim, a konkretnie:

    • Tworzenie planu treści na podstawie analizy odbiorców
    • Rozgrzewanie i konwersja obserwujących media społecznościowe na użytkowników platformy
    • Samodzielne tworzenie treści (pisanie tekstów, scenariuszy, współpraca z twórcami treści) oraz publikacja postów
    • Moderacja komentarzy, komunikacja w wiadomościach prywatnych


    2) Tworzenie kreacji do płatnych reklam 

    • Udział w burzach mózgów zespołu 
    • Analiza konkurencji, śledzenie trendów 
    • Poszukiwanie formatów i pomysłów na pozyskiwanie leadów 
    • Samodzielne występowanie w kreacjach wideo 
    • Nagrywanie i podstawowy montaż wideo
    • Koordynacja tworzenia treści (współpraca z twórcami UGC, użytkownikami platformy, nauczycielami)


    Otrzymasz:

    1. Ambitne zadania. Zaczynamy skalować biznes, planujemy rosnąć 3x rok do roku, aby stać się liderem na rynku. Prawie od zera będziesz rozwijać SMM zgodnie z celami firmy
    2. Produkt o wysokim popycie. Otrzymujemy miesięcznie ponad 1500 zgłoszeń od klientów. Będziesz mieć możliwość wpływania na marketing.
    3. Produkt, który uwielbiają odbiorcy. Nasza ocena na TrustPilot jest jedną z najwyższych w niszy -- 4,9.
    4. Wsparcie User Acquisition Lead. Będziesz mieć menedżera, który pomoże Ci osiągać indywidualne cele.
    5. Zdalny lub hybrydowy model pracy. Sam wybierasz: pracować z domu czy przychodzić do biura.
    6. Szacunek do work-life balance. Nie zachęcamy do przepracowywania się i osiągamy rekordy dzięki starannemu planowaniu, a nie pracy na wyczerpaniu. 
    7. Język angielski, psycholog, szkolenia, sport: to Ty wybierasz, na czym skupić się poza pracą po okresie próbnym.



    Nasz kandydat:

    • Podejmuje decyzje na podstawie wskaźników. 
    • Rozumie metryki ER, CTR, CR – zarówno ich obliczanie, jak i sposoby poprawy tych wskaźników 
    • Potrafi przeprowadzać analizę treści strony w celu identyfikacji problemów i korzyści dla odbiorców 
    • Rozumie framework value proposition 
    • Potrafi pracować z aplikacjami do tworzenia wideo 
    • Potrafi tworzyć mocne teksty reklamowe 
    • Ma doświadczenie w pisaniu specyfikacji (TŻ) 
    • Ma doświadczenie w pracy z lejkami sprzedażowymi 
    • Podejmuje decyzje na podstawie danych 
    • Potrafi samodzielnie analizować efektywność kanału i wprowadzać zmiany w strategii w celu jej poprawy


    Oferujemy:


    💵 6500-8500 złotych netto na B2B

    ⏰ Grafik pracy: 10:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku (zwracamy uwagę na wykonane zadania, a nie ile czasu na to poświęcasz)

    ⛱️ 14 dni płatnego urlopu na rok

    🏡 Remote first, z możliwością pracy w nowoczesnym biurze coworkingowym na Browarach Warszawskich

    1 682 - 2 199 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Social Media Specialist (PPC)

    Social Media Specialist (PPC)

    Nowa
    1 165 - 1 423 usd
    Agencja Wrocławska
    Wrocław
    socialmedia
    Google Analytics
    kreatywność
    Nowa
    Specjalista ds. marketingu

    Specjalista ds. marketingu

    Nowa
    AGROAS
    Grodków
    adobe ilustrator
    Canva
    marketing
    Nowa
    Campaign Executive

    Campaign Executive

    Nowa
    Space Cat Industries
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    TikTok
    skuteczna komunikacja
    zaangażowanie
    Nowa
    🌟 Swedish speaking Recruitment Marketing Specialist for EMEA 🌟

    🌟 Swedish speaking Recruitment Marketing Specialist for EMEA 🌟

    Nowa
    Transcom Worldwide Poland
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Meta
    swedish
    Canva
    Nowa
    Social Media Specialist

    Social Media Specialist

    Nowa
    1 449 - 2 138 usd
    4PEOPLE
    Katowice
    odpowiedzialność
    komunikatywność
    Google Analytics
    Nowa