- Udział w planowaniu i tworzeniu kampanii marketingowych;
- Wdrażanie i koordynowanie kampanii marketingowych;
- Tworzenie treści komunikacji oraz założeń do kreacji
- Dbałość o spójność przygotowywanych materiałów
- Prowadzenie badań marketingowych i analizy konkurencji;
- Przygotowywanie raportów i analiz skuteczności kampanii marketingowych oraz dostarczanie rekomendacji w zakresie ich ulepszania;
- Analiza ruchu i zachowań użytkowników oraz optymalizacja współczynników konwersji w kanałach digital (np. strony WWW, newslettery, kampanie e-mail, lejki generujące leady);
- Organizacja i udział w targach i wydarzeniach branżowych
- Wsparcie realizacji bieżących zadań administracyjnych działu
Czego oczekujemy od Ciebie:
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych;
- Kreatywność oraz umiejętność twórczego myślenia;
- Zorientowania na cele, proaktywnego podejścia do zadań, samodzielności i skrupulatności;
- Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
- Umiejętności tworzenia raportów, analiz, prezentacji;
- Dobrej znajomości Excela i pakietu Google;
- Umiejętności skutecznej komunikacji oraz współpracy w zespole.
Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo posiadasz:
- Doświadczenie pracy z narzędziami analityki internetowej;
- Znajomości Social Media Marketing;
- Znajomości zagadnień SEO, SEM, FB Ads, Analytics na poziomie wystarczającym do zaplanowania kampanii i kontroli jej efektywności;