Twój zakres obowiązków
- Samodzielnie tworzenie nietuzinkowych treści, w tym: krótkich, poprawnych językowo tekstów, zdjęć, krótkich wideo, grafik na potrzeby social mediów.
- Zarządzanie firmowymi profilami Facebook, Instagram, TikTok, YouTube. oraz moderacja grupy na Facebooku.
- Współtworzenie akcji promocyjnych.
- Współtworzenie i wdrażanie strategii w obszarze digital marketingu.
- Planowanie, opracowywanie i realizacja kampanii online - Facebook Ads, Google Ads.
- Bieżące prowadzenie analiz danych i raportów dotyczących prowadzonych kampanii marketingowych pod kątem ich efektywności, wyciąganie wniosków i wprowadzanie optymalizacji.
- Opracowywanie i wysyłka newsletterów (GetResponse).
Kogo szukamy?
- Minimum 2 lata doświadczenia na pokrewnym stanowisku (np. specjalista ds. marketingu, specjalista ds. social media, etc.).
- Wyczucie estetyki, znajomość podstaw projektowania graficznego oraz swobodna znajomość wybranego z programów graficznych (AI, Corel Draw, PS, Adobe Express).
- Umiejętność samodzielnego zaplanowania i zrealizowania zdjęć, krótkich materiałów wideo i animacji na potrzeby social mediów.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2).
- Biegłość w działaniach online przejawiająca się̨ znajomością̨ nowoczesnych narzędzi i trendów.
- Płynna znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Search Console, Google Ads, Meta Business Suit, SemStorm, GetResponse, Asana.
- Umiejętność wyciągania wniosków ze swoich działań.
- Sumienność́, systematyczność́, samodzielność, umiejętność organizowania własnego czasu pracy.
- Prawo jazdy kat. B.
- W zgłoszeniu, oprócz CV, prześlij swoje portfolio w formie załącznika lub linku (przykłady przeprowadzonych kampanii, przygotowanych grafik lub video).
Co oferujemy?
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę w godzinach 8-16 (z możliwością lekkich zmian).
- Szacunek dla Twojego czasu wolnego (nie zostajemy w biurze po godzinach, a urlopy spędzamy bez laptopów).
- Pracę stacjonarną - to dla nas bardzo ważne (Bojano - 15 minut autem z centrum Gdyni / Sopotu, 30 minut z centrum Gdańska), w dalszej perspektywie możliwość pracy hybrydowej, jednak w większości stacjonarnej.
- Zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku - działamy już od ponad 20 lat i cały czas stopniowo zwiększamy zatrudnienie!
- Swobodną, nieoficjalną atmosferę, bez dress code-u. Czasem odwiedzają nas nasi psi towarzysze, spotykamy się też po godzinach - na kuligu, corocznej imprezie albo nad wodą. :)
- Różnorodne zadania, które nie pozwolą na nudę.
- Rozwój w przyjemnej branży produktów do opalania - przy okazji swoich obowiązków poszerzysz swoją wiedzę nt. pielęgnacji skóry, wpływie słońca na nasze zdrowie oraz nowoczesnych technologiach.
O nas
Maximus - jesteśmy jednym z największych na świecie dystrybutorów zaopatrujących salony solaryjne. Działamy od ponad 20 lat. W tym czasie kilkuosobowa firma przekształciła się w prężnie działające, zatrudniające kilkadziesiąt osób przedsiębiorstwo.