W digitalk zamieniamy kliknięcia w złotówki. Jesteśmy rosnącą agencją digital, która pracuje z ponad setką klientów na kilkudziesięciu rynkach. Budujemy trwałe relacje z naszymi klientami i przygotowujemy reklamy, które sprzedają.
Planujemy, wdrażamy i optymalizujemy lejki marketingowe i sprzedażowe. Nasz zespół składa się z kilkudziesięciu doświadczonych marketerów, którzy czekają, by pomóc markom zarabiać więcej dzięki reklamie w każdym ekosystemie płatnym – Meta, Google, TikTok, LinkedIn, Pinterest, Instagram – jak również tworząc treści w social media czy content na blogi firmowe, strony internetowe, landing page’e.
W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.
Jeśli trafiłaś/eś na nasze ogłoszenie, jest to zdecydowanie Twój artefakt przeznaczenia!
W digitalk, niczym Indiana Jones zaginionej arki, my poszukujemy świetnego Social Media & Content Specialisty do naszego zespołu. Niczym kania dżdżu łakniesz zmian? Zagwarantujemy Ci je od zaraz. Jesteś przy tym pogromcą/pogromczynią literówek i przecinków w przypadkowych miejscach? Zdecydowanie się polubimy!
Sprawdź, w jakich obszarach Twoje wsparcie będzie dla nas nieocenione i śmiało zawalcz o dołączenie do prawdopodobnie najlepszego teamu.
Co będzie należało do Twoich zadań?
-
projektowanie komunikacji dopasowanej do kanału, branży i grupy docelowej klientów, w tym tworzenie harmonogramów treści (z uwzględnieniem różnych formatów postów) oraz strategii komunikacji,
-
tworzenie treści na kanały społecznościowe klientów (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest),
-
tworzenie scenariuszy pod stories, reelsy, tiktoki,
-
opracowywanie koncepcji działań contentowych dla klientów i ich realizacja (cykle tematyczne, pomysł, big idea, persona),
-
realizacja kampanii płatnych w zakresie promowania postów, prowadzenia kampanii skierowanych na pozyskiwanie polubień/obserwacji,
-
określanie KPI dla działań contentowych (płatnych i organicznych) oraz tworzenia raportów z działań contentowych,
-
współpraca w zakresie tworzenia treści do kampanii płatnych,
-
współpraca z działem graficznym w zakresie przygotowywania grafik/animacji/video na media społecznościowe dla klientów (briefy).
Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?
-
co najmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku Social Media & Content Specialist w agencji.
-
lekkiego pióra oraz perfekcyjnej znajomości zasad poprawnej polszczyzny, interpunkcji i ortografii,
-
umiejętności zaproponowania skutecznych działań opartych o marketingowe treści,
-
umiejętności analizy i optymalizacji wyników osiąganych przez content oraz wykazywania jego skuteczność i konieczność w lejku sprzedażowym,
-
umiejętności szybkiego wyciągania wniosków na bazie dostępnych danych i przygotowania rekomendacji dla klienta,
-
wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych,
-
merytorycznego wsparcia i dzielenia się wiedzą z członkami zespołu,
-
łatwości w nawiązywaniu kontaktu z klientem,
-
postawy skupionej na rozwoju i realizacji celów,
-
proszę załączyć portfolio lub przykłady dotychczasowych realizacji.
Co doceniają Specjalistki i Specjaliści pracujący w digitalk?
-
pracę całkowicie zdalną,
-
elastyczne godziny startu i zakończenia pracy — Rozpoczynamy miedzy 7:00 a 9:00
-
pracę w zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości,
-
świetną atmosferę oraz sporą dozę poczucia humoru,
-
program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
-
prywatną opiekę medyczną Enel-Med,
-
pakiet Multisport,
-
świętowanie rocznic, urodzin i ważnych okazji,
-
urlop menstruacyjny,
-
pracę w zespołach projektowych,
-
pracę nad ciekawymi projektami - od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a osiągają fantastyczne wyniki,
-
dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji,
-
możliwość tworzenia artykułów do branżowych czasopism i portali,
-
możliwość występowania na szkoleniach i konferencjach jako prelegenci/prelegentki,
-
możliwość prowadzenia zajęć na uczelniach wyższych, z którymi współpracuje digitalk,
-
wewnętrzne dedykowane szkolenia,
-
ścieżki rozwojowe dostosowane indywidualnie do kompetencji oraz predyspozycji.
Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na naszego Instagrama @digitalkpl i dowiedz się więcej jaką jesteśmy ekipą :)
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
-
Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności.
-
Rozmowa przez Google Meet z Team Liderem oraz osobą z działu HR.
-
Jeśli wszystko dobrze pójdzie – w co wierzymy! – zaczynamy współpracę.