W digitalk zamieniamy kliknięcia w złotówki. Jesteśmy rosnącą agencją digital, która pracuje z ponad setką klientów na kilkudziesięciu rynkach. Budujemy trwałe relacje z naszymi klientami i przygotowujemy reklamy, które sprzedają.
Planujemy, wdrażamy i optymalizujemy lejki marketingowe i sprzedażowe. Nasz zespół składa się z kilkudziesięciu doświadczonych marketerów, którzy czekają, by pomóc markom zarabiać więcej dzięki reklamie w każdym ekosystemie płatnym – Meta, Google, TikTok, LinkedIn, Pinterest, Instagram – jak również tworząc treści w social media czy content na blogi firmowe, strony internetowe, landing page’e.
W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.
Jeśli trafiłaś/eś na nasze ogłoszenie, jest to zdecydowanie Twój artefakt przeznaczenia!
W digitalk, niczym Indiana Jones zaginionej arki, my poszukujemy świetnego Social Media & Content Specialisty do naszego zespołu. Niczym kania dżdżu łakniesz zmian? Zagwarantujemy Ci je od zaraz. Jesteś przy tym pogromcą/pogromczynią literówek i przecinków w przypadkowych miejscach? Zdecydowanie się polubimy!
Sprawdź, w jakich obszarach Twoje wsparcie będzie dla nas nieocenione i śmiało zawalcz o dołączenie do prawdopodobnie najlepszego teamu.
Co będzie należało do Twoich zadań?
- projektowanie komunikacji dopasowanej do kanału, branży i grupy docelowej klientów, w tym tworzenie harmonogramów treści (z uwzględnieniem różnych formatów postów) oraz strategii komunikacji,
- tworzenie treści na kanały społecznościowe klientów (Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest),
- tworzenie scenariuszy pod stories, reelsy, tiktoki,
- opracowywanie koncepcji działań contentowych dla klientów i ich realizacja (cykle tematyczne, pomysł, big idea, persona),
- realizacja kampanii płatnych w zakresie promowania postów, prowadzenia kampanii skierowanych na pozyskiwanie polubień/obserwacji,
- określanie KPI dla działań contentowych (płatnych i organicznych) oraz tworzenia raportów z działań contentowych,
- współpraca w zakresie tworzenia treści do kampanii płatnych,
- współpraca z działem graficznym w zakresie przygotowywania grafik/animacji/video na media społecznościowe dla klientów (briefy).
Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?
- co najmniej 2-letniego doświadczenia na stanowisku Social Media & Content Specialist w agencji.
- lekkiego pióra oraz perfekcyjnej znajomości zasad poprawnej polszczyzny, interpunkcji i ortografii,
- umiejętności zaproponowania skutecznych działań opartych o marketingowe treści,
- umiejętności analizy i optymalizacji wyników osiąganych przez content oraz wykazywania jego skuteczność i konieczność w lejku sprzedażowym,
- umiejętności szybkiego wyciągania wniosków na bazie dostępnych danych i przygotowania rekomendacji dla klienta,
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych i organizacyjnych,
- merytorycznego wsparcia i dzielenia się wiedzą z członkami zespołu,
- łatwości w nawiązywaniu kontaktu z klientem,
- postawy skupionej na rozwoju i realizacji celów,
- proszę załączyć portfolio lub przykłady dotychczasowych realizacji.
Co doceniają Specjalistki i Specjaliści pracujący w digitalk?
- pracę całkowicie zdalną, w normalnym trybie biurowym (8-16),
- pracę w zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości,
- świetną atmosferę oraz sporą dozę poczucia humoru,
- program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
- prywatną opiekę medyczną Enel-Med,
- pakiet Multisport,
- świętowanie rocznic, urodzin i ważnych okazji,
- urlop menstruacyjny,
- pracę w zespołach projektowych,
- pracę nad ciekawymi projektami - od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a osiągają fantastyczne wyniki,
- dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji,
- możliwość tworzenia artykułów do branżowych czasopism i portali,
- możliwość występowania na szkoleniach i konferencjach jako prelegenci/prelegentki,
- możliwość prowadzenia zajęć na uczelniach wyższych, z którymi współpracuje digitalk,
- wewnętrzne dedykowane szkolenia,
- ścieżki rozwojowe dostosowane indywidualnie do kompetencji oraz predyspozycji.
Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na naszego Instagrama @digitalkpl i dowiedz się więcej jaką jesteśmy ekipą :)
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
- Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności.
- Rozmowa przez Google Meet z Team Liderem oraz osobą z działu HR.
- Jeśli wszystko dobrze pójdzie – w co wierzymy! – zaczynamy współpracę.
Jeśli wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie i masz dodatkowe pytania, napisz do nas: rekrutacja@digitalk.pl