Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Media Planner
new
Marketing
Media Choice

Media Planner

Media Choice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Media Choice
Media Choice

Łączymy kompetencje z zakresu planowania mediów i tworzenia strategii komunikacji marketingowej, a to wszystko w oparciu o pogłębioną analizę oraz doświadczenie z codziennej pracy dla marek z różnych branż.

Zobacz profil pracodawcy
Wymagane umiejętności
planowanie mediów
digital
marketing online
Angielski
Opis stanowiska

Jeśli doskonale wiesz, czym zajmuje się dom mediowy. Znasz pojęcia AFFINITY INDEX, ROAS, czy CTR i potrafisz z nich korzystać w praktyce. Odnajdujesz się w roli Frontmana, czyli masz umiejętność wychodzenia naprzeciw różnym sytuacjom

.. to czekamy właśnie na Ciebie!



Twoje przyszłe zadania:

  • opracowywanie media planów dla wybranych klientów,
  • udział w procesie zakupu mediów online,
  • tworzenie analiz i rekomendacji na potrzeby kampanii mediowych,
  • współpraca z partnerami biznesowymi – negocjowanie ofert,
  • budowanie trwałych i długofalowych relacji z klientami,
  • monitoring i rozliczanie działań reklamowych pod kątem KPI,
  • tworzenie analiz, raportów i rekomendacji mediowych na potrzeby Klientów,
  • przygotowywanie oraz prezentacja przed klientem raportów post-buy, w tym prowadzenie spotkań,
  • aktywne śledzenie nowinek branżowych i umiejętność wykorzystania tej wiedzy w innowacyjne i optymalne rozwiązania dla klientów.


Czego od Ciebie oczekujemy:


  • co najmniej 2,5 letniego doświadczenie w planowaniu optymalnych kanałów mediowych dla kampanii marketingowych, zakupie mediów, monitoringu i optymalizacji kampanii,
  • dobrej znajomości struktury mediów na rynku polskim,
  • praktycznej umiejętności analizy danych z wykorzystaniem takich wskaźników, jak: AFFINITY INDEX, ROAS, CTR, GRP, CR,
  • znajomości narzędzi: AdReport, Adreal, Arianna, Gemius Megapanel, TGI, Google Analytics 4 oraz umiejętności wyraportowania danych z panelów reklamowych: Meta Ads, Google Ads, Display&Video 360,
  • by MS Office a w szczególności Excel nie miał przed Tobą tajemnic,
  • umiejętności budowania trwałych relacji z klientami oraz przedstawicielami mediów i odpowiedniego reagowania na pojawiające się wyzwania w tej współpracy,
  • doświadczenia w przygotowaniu prezentacji post-buy w tym umiejętności tworzenia wniosków i rekomendacji do podsumowania kampanii,
  • umiejętności prezentacji ofert oraz wniosków z realizacji kampanii przed klientem,
  • wysokiego poziomu samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • bycia jednocześnie organizatorem, negocjatorem i kreatorem,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.



Co oferujemy:

  • zatrudnienie w ramach B2B/UoP,
  • premię miesięczną po osiągnięciu określonego KPI,
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym lub zdalnym dla osób spoza Wrocławia,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • dostęp do platformy mybenefit z comiesięcznym doładowaniem,
  • ubezpieczenie grupowe na życie i zdrowie,
  • budżet szkoleniowy,
  • urodzinowy dzień wolny od pracy,
  • dodatkowe benefity dla osób ze stażem 3+ w Media Choice,
  • praca od godz.: 8:00 lub 9:00.
Sprawdź podobne oferty