• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportOpiekun Klienta Mięsnej Paczki 🥩
    Opiekun Klienta Mięsnej Paczki 🥩
    Support
    Mięsna Paczka

    Opiekun Klienta Mięsnej Paczki 🥩

    Mięsna Paczka

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UZ
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    Google Sheets
    obsługa komputera
    Google Workspace
    Ms office
    ms excel
    obsługa klienta

    Opis stanowiska

    Serwus!


    Tutaj Mięsna Paczka – jeden z najszybciej rosnących start-up’ów z kategorii food e-commerce w Polsce!


    Mięsna Paczka to, dla osób dbających o zdrowie, najwygodniejszy i najbardziej odpowiedzialny sposób kupowania mięsa! 🍗 🥩 📦 🚚


    Jesteśmy prawdziwym game changer’em rewolucjonizującym skostniałą branżę mięsną!


    Oferujemy tylko świeże, certyfikowane i ekologiczne mięso, z wygodną dostawą 📦 do dowolnego miejsca w Polsce! 🚛


    Wystartowaliśmy w grudniu 2019 r. 🚀 Od tego czasu odważnie i w zawrotnym tempie #IdziemyPoWszystko! 🏆


    W sukces Mięsnej Paczki uwierzyli najwięksi gracze na rynku – zainwestowała w nas Grupa Żabka 🐸, topowe Fundusze Inwestycyjne oraz Aniołowie Biznesu! 😇


    Codziennie rozkochujemy w sobie setki Konsumentów, którzy cenią nas za topową w Polsce 🔝 jakość, wygodę oraz innowacyjność, dzięki czemu prężnie i szybko rośniemy!


    Aby za tym rozwojem nadążyć oraz aby jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła potrzebujemy kolejnych wybitnych Talentów 💎, ponieważ głęboko wierzymy, że…


    Mięsna Paczka to niepowtarzalna szansa dla wybitnych na bycie częścią ogromnego sukcesu! 🥇


    #DołączDoPaczki, jeśli:

    1️⃣ po pierwsze: chcesz odnieść ogromny sukces zawodowy,

    2️⃣ po drugie: chcesz być częścią zdrowej kultury organizacyjnej,

    3️⃣ po trzecie: chcesz robić coś dobrego dla innych!


    Zapraszamy na pokład! 🚀


    Stanowisko: Opiekun Klienta


    🚀 Co będziesz robić?


    TL;DR ✅ Twoje główne zadania to:

    1️⃣ Primo! Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów Mięsnej Paczki!

    2️⃣ Secondo! Wsparcie Klientów w codziennych sprawach dot. ich zamówień.

    3️⃣ Terzo! Dbanie o najlepsze doświadczenia zakupowe naszych Klientów!


    Z ogromną przyjemnością zatrudnimy osoby, które kompleksowo, rzetelnie i z najwyższą troską zaopiekują się naszymi wspaniałymi Klientami 💝


    Twoja codzienna praca to:

    • telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów 📞 

    Dla jasności: ta praca to w 90% telefoniczna obsługa Klientów, resztę stanowią e-maile oraz komunikatory 💻

    • wspieranie Klientów, którzy złożyli u nas zamówienie
    • dbanie o jak najlepsze doświadczenia zakupowe naszych Klientów
    • edukowanie Klientów, przeprowadzanie ich przez proces zakupowy, doradzanie i pomaganie w wyborze elementów zamówienia, odpowiadanie na ich pytania, zbieranie opinii, wspieranie w finalizacji zamówień itp.
    • rozwiązywanie bieżących problemów dot. zamówień
    • rozpatrywanie reklamacji
    • monitorowanie statusów zamówień, proaktywne reagowanie w przypadku pojawienia się problemów operacyjnych z zamówieniami itp.
    • działania mające na celu lojalizację Klientów
    • analityka danych, przygotowywanie zestawień oraz raportów
    • ad hock’owe wspieranie Zespołu Aktywacji w realizowaniu strategii sprzedażowych #GramyDoJednejBramki 🥅


    🎯 Wymagania:

    ✅ Z twardych wymagań:

    • min. półroczne doświadczenie zawodowe w telefonicznej oraz e-mailowej obsłudze Klienta
    • naturalny dryg i tzw. “smykałka” do zdalnej Obsługi Klienta
    • silna chęć rozwoju w obszarze Obsługi Klienta
    • swoboda wypowiadania się oraz elokwencja – to dla nas bardzo ważne, aby Opiekunowie naszych Klientów pięknie się z Nimi komunikowali
    • “lekkie pióro” – fantastycznie, jeśli z łatwością przychodzi Ci pisanie przyjemnych w odbiorze, ale informacyjnych i kompleksowych treści
    • sprawność w zarządzaniu wieloma zadaniami jednocześnie oraz współpracy z wieloma interesariuszami na raz - innymi słowy, czarny pas w multitasking’u 
    • sprawność w obsłudze komputera oraz
    • dobra znajomość pakietu Google Workspace i/ lub MS Office a zwłaszcza
    • co najmniej podstawowa znajomość Google Sheets i/ lub MS Excel


    ✳️ Nice to have:

    Super, jeśli:

    • masz w sobie naturalną umiejętność szybkiego rozpoznawania potrzeb tzw. “Pain Points” Klienta
    • potrafisz świetnie zarządzać własnym czasem i zawsze masz poczucie kontroli nad wykonywanym akurat zadaniem
    • “potrafisz w” Zendesk (lub inną platformę dedykowaną Obsłudze Klienta)
    • studiujesz na kierunku związanym z zarządzaniem lub biznesem i szukasz swojej drogi wejścia do tegoż i uczenia się od najlepszych!
    • interesujesz się e-commerce’m (albo tylko w taki sposób robisz zakupy!) 🛍️


    🧩 Zespół:

    Dołączysz do #TeamOpiekaKlienta, którego pracę koordynuje Ula 👩🏻‍, a w której zespole jest również:

    • Magda 👩🏻‍, która zostanie Twoją “Buddy” i pomoże Ci we wdrożeniu 🤝


    Zespół Opieki Klienta jest częścią #TeamOperacje, którego pracę “spina” 📎 Michał. Nie możemy też nie wspomnieć o Michale “Juniorze”, który koordynuje pracę magazynu oraz Ekipy Magazynowej, a z którym na co dzień będziesz mieć wiele punktów styku.


    💎 Ty:

    • jesteś stuprocentową “people person” 🧡 – uwielbiasz być pośród ludzi oraz z ludźmi pracować – i vice versa!
    • masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – z łatwością nawiązujesz kontakt z drugą osobą, potrafisz nie tylko dogadać się z każdym, ale również uważnie słuchać 👂
    • jesteś osobą śmiałą, nie boisz się kontaktu z drugą osobą – zwłaszcza telefonicznego! ☎️
    • jesteś również osobą wygadaną i bezpośrednią, prędko skracasz dystans 🤝
    • potrafisz szybko zbudować a następnie utrzymać relację, nie tylko face-to-face, ale również przez telefon (lub e-mail czy komunikator)
    • pogoda ducha, entuzjazm, optymizm – takie przymioty przypisują Ci najbliżsi – uśmiech nie znika z Twojej twarzy ☀️
    • uwielbiasz pomagać, masz w sobie nieskończone pokłady empatii oraz życzliwości 💝
    • rozwiązywanie problemów sprawia Ci satysfakcję i frajdę, nie poddajesz się, nie tracisz zapału, nie boisz się wyzwań – “rzeczy niemożliwe załatwiasz od ręki, a cuda”… zaraz potem 🙂
    • cechują Cię: spryt, zaradność, bystrość, błyskotliwość – “łapiesz w mig”, a myśleniem wychodzisz “poza pudełko” 📦
    • Twoje przymioty to również odwaga i proaktywność – nie boisz się wychodzić przed szereg, inicjować działań, masz głowę pełną pomysłów 💡
    • tryskasz pozytywną energią i zarażasz dobrym humorem, jesteś osobą turbo-energodajną, swoim pogodnym usposobieniem nakręcasz innych do działania 🚀
    • masz tzw. “ciąg na bramkę” ⚽️ (a to u nas bardzo popularna metafora), czyli grasz zespołowo, ważny jest dla Ciebie wspólny cel 🎯, widzisz go, rozumiesz i działasz tak, aby się do niego przybliżać, codziennie 🦶


    Świetnie się u nas odnajdziesz, jeśli:

    • Twoje zachowanie cechują: uczciwość, życzliwość, zaradność, rzetelność i równowaga - nasze wartości już teraz, na piśmie, bardzo mocno z Tobą rezonują, a co dopiero “w boju”!
    • jesteś osobą ambitną, głodną wyzwań, zorientowaną na osiąganie celów, chcącą się rozwijać!
    • wysoka motywacja, chęć działania, naturalny “drive” do robienia rzeczy - to Ty! 🏆
    • dajesz z siebie wszystko, zawsze!


    i co najważniejsze:

    • praca w jednym z najszybciej rosnących start-up’ów z branży e-commerce w Polsce brzmi dla Ciebie jak fantastyczna przygoda! 🚀


    💰 Co oferujemy:

    • wynagrodzenie: od 29 zł netto (na rękę) za godzinę
    • Umowa Zlecenie (opłacamy za pracownika wszystkie składki społeczne, w tym składkę chorobową)
    • 26 dni płatnych nieobecności w roku
    • pakiet prywatnej opieki medycznej: Allianz + Enel Med
    • dofinansowanie karty sportowej: MultiSport
    • zniżki na Mięsną Paczkę, naturalnie 📦


    oraz:

    • przytulne biuro zlokalizowane w samym centrum miasta, w zabytkowej kamienicy przy ul. Sienkiewicza 4, tuż przy stacji metra Świętokrzyska, w którym zorganizowaliśmy sobie m.in. super kuchnię z długim, drewnianym stołem, przy którym dzielimy posiłki i codzienne historie ☕


    Dział Customer Care pracuje w godzinach 08:30-16:30, od poniedziałku do piątku.


    Bardzo ważne: pracujemy w modelu “Office First”, czyli stacjonarnie.

    Mięsna Paczka 🚀 to firma w budowie, którą tworzą ludzie ✨. Chcemy, i potrzebujemy, wzajemnego towarzystwa i relacji na co dzień, na żywo. W ten sposób “spinamy” 📎 tematy na najwyższym poziomie 🔝, codziennie czerpiemy frajdę z bycia w tej podróży razem (bo nie tylko o dowiezienie wyniku w tej robocie chodzi) i dajemy szansę młodszym pracownikom na obserwowanie zachowań seniorskiej części Ekipy. Szybko tworzymy więzi w niemożliwych zdalnie, spontanicznych momentach, świętujemy małe i duże chwile, śmiejemy się i najzwyczajniej w świecie dodajemy sobie nawzajem energii w trudnych chwilach🪫

    Obawiasz się, że ciężko Ci będzie skupić się w biurze? Bez obaw! Mamy kulturę i rytm działania, które wychodzą temu naprzeciw i pozwalają łączyć codzienny “Deep Work” 🤓 ze spontanicznym śmiechem i ploteczkami przy ekspresie do kawy ☕ 

    Na pokład bierzemy tylko energodajnych ludzi 🔋, którzy do nas pasują i wyznają nasze wartości, więc w naszym przypadku praca w biurze czy w magazynie jest naprawdę przyjemna, a zdalnie działamy punktowo, raz na jakiś czas 💻

    Dołącz do nas w 3. krokach!

    Daj się poznać - uzupełnij formularz aplikacyjny i załącz swoje CV!


    Jeśli zaprosimy Cię do udziału w procesie rekrutacyjnym - spodziewaj się następujących etapów:

    Etap 1: telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna ☎️ z Moniką - 30 min.

    Etap 2: spotkanie rekrutacyjne z Ulą oraz Moniką 🤝, na które zaprosimy Cię do naszego biura, które potrwa ok. 75 minut, a w trakcie którego damy Ci możliwość poznania naszych wyzwań i przekonania się, czy Mięsna Paczka 🚀 to miejsce dla Ciebie

    Etap 3: krótka, ok. 30-minutowa rozmowa z Michałem 📞


    Spodobała Ci się nasza oferta i czujesz, że świetnie się u nas odnajdziesz – nie zwlekaj, aplikuj jeszcze dziś, nie będziesz żałować!


    Czekamy na Ciebie!


    📎 📎 📎


    Kulisy pracy w Mięsnej Paczce! 🚀 


    Posłuchaj wywiadu, w którym nasz CEO oraz współtwórca Mięsnej Paczki – Damian Kopecki opowiada o... kulisach pracy w Mięsnej Paczce! 🚀


    Podcast: https://open.spotify.com/episode/4lXPicN5TNvjpFlIfTJaYc   


    Jeśli jesteś osobą, która w słowach Damiana odnalazła siebie lub wręcz słuchała o sobie oraz podoba Ci się sposób w jaki działamy i jak robimy rzeczy – zapraszamy na pokład!


    🍗 📦 🔥 🚀


    Sprawdź nasze kanały social media:

    Instagram: https://www.instagram.com/miesnapaczka.pl/

    Facebook: https://www.facebook.com/miesnapaczka/

    LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/miesnapaczka

    YouTube: https://www.youtube.com/@miesnapaczka7976

    1 552 - 1 941 USD

    Umowa zlecenia

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Workday Talent & Performance Consultant

    Workday Talent & Performance Consultant

    Nowa
    Cognizant
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    niemiecki
    Customer focus
    Angielski
    Nowa
    IT POS System Administrator

    IT POS System Administrator

    Nowa
    AmRest
    Toruń
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Angielski
    Dynamics 365
    ERP
    Nowa
    Tech Support Specialist

    Tech Support Specialist

    Nowa
    2 071 - 3 106 usd
    CoinAPI
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    it
    dobra organizacja pracy
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Ankieter telefoniczny z j. niemieckim | rynek B2B

    Ankieter telefoniczny z j. niemieckim | rynek B2B

    Nowa
    Unique People Sp. z o.o.
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    komunikatywność
    niemiecki
    Nowa
    IT Customer Success Specialist

    IT Customer Success Specialist

    Nowa
    CodeTwo - HRejterzy
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa klienta
    Angielski
    pakiet office
    Nowa