Jako nowy E-mail and Automation Marketing Specialist dołączysz do działu E-Commerce. Przed Tobą sporo wyzwań i duża różnorodność zadań. Od bieżącej wysyłki newsletterów po tworzenie rozbudowanych automatyk wykorzystujących e-mail, sms oraz push dla sklepów internetowych takich jak Militaria.pl, Military.pl i Military.eu (a także kolejnych). Czeka Cię współpraca m.in. z zespołami Grafików, Performance, DevTeam, Online Content Team, czy też dostawcami narzędzi do e-mail marketingu.
Jesteśmy jednym z największych i najstarszych sklepów internetowych w Polsce, niekwestionowanym liderem w branży militarnej i outdoorowej w Europie - zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia. Mamy też nadzieję, że to dzięki Tobie zbudujemy angażujący newsletter i system automatycznej komunikacji dla naszych klientów.
Na tym stanowisku zajmiesz się:
- tworzeniem oraz realizowaniem kompleksowych kampanii marketing automation oraz e-mail marketing,
- obsługą narzędzi do marketing automation i e-mail marketingu,
- wprowadzaniem zaawansowanych działań i kampanii marketing automation (e-mail, sms, push),
- opieką nad narzędziami do automatyzacji marketingu oraz ich rozwojem,
- nadzorem nad poprawnością prowadzonych działań,
- analityką i monitorowaniem efektów kampanii marketing automation,
- implementowaniem nowych rozwiązań i integracji z systemem marketing automation,
- wspieraniem rynków zagranicznych w działaniach marketing automation,
- analizowaniem zachowań użytkowników i ich potrzeb,
- współpracą i wsparciem kluczowych działów w firmie,
- dbaniem o higienę baz użytkowników.
Jesteś kandydatem, którego szukamy, jeśli:
- bardzo dobrze znasz język angielski,
- masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na narzędziach marketing automation,
- doskonale znasz przynajmniej jedno z narzędzi do obsługi marketing automation (najlepiej Synerise),
- bardzo dobrze znasz techniki przygotowywania kampanii marketing automation,
- znasz procesy automatyzacji marketingu,
- umiesz analizować dane i przygotowywać treściwe raporty,
- posiadasz doskonałą organizację pracy,
- umiesz pracować w zespole,
- wykazujesz inicjatywę w działaniu i cechuje Cię proaktywna postawa,
- kreatywność w działaniu/ myślenie “out of the box”,
- umiesz zadbać o szczegóły.
Dostaniesz plusa za:
- znajomość dodatkowych języków europejskich,
- znajomość HTML/CSS/JS,
- Zaawansowaną znajomość Microsoft Excel,
- znajomość narzędzia Google Analytics 4
Oferujemy:
- wynagrodzenie 6000 zł – 9000 zł brutto w przypadku umowy o pracę,
- w pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych 😉) i elastyczne godziny pracy,
- pełny cykl szkoleń wdrażających w realizowane projekty i ich specyfikę,
- możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych,
- możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel,
- pracę w profesjonalnym, międzynarodowym i zgranym zespole,
- motywujący system wynagradzania,
- pakiet medyczny LUX MED,
- rabaty pracownicze,
- dopłatę do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe,
- umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferowanej formy.