Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

E-mail & Automation Marketing Specialist
new
Marketing
Militaria.pl

E-mail & Automation Marketing Specialist

Militaria.pl
6 000 - 9 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Wymagane umiejętności
marketing automation
e-mail marketing
Angielski
e-commerce
Mile widziane
HTML
Google Analytics
Opis stanowiska

Jako nowy E-mail and Automation Marketing Specialist dołączysz do działu E-Commerce. Przed Tobą sporo wyzwań i duża różnorodność zadań. Od bieżącej wysyłki newsletterów po tworzenie rozbudowanych automatyk wykorzystujących e-mail, sms oraz push dla sklepów internetowych takich jak Militaria.pl, Military.pl i Military.eu (a także kolejnych). Czeka Cię współpraca m.in. z zespołami Grafików, Performance, DevTeam, Online Content Team, czy też dostawcami narzędzi do e-mail marketingu.

Jesteśmy jednym z największych i najstarszych sklepów internetowych w Polsce, niekwestionowanym liderem w branży militarnej i outdoorowej w Europie - zdobędziesz u nas sporo cennej wiedzy i doświadczenia. Mamy też nadzieję, że to dzięki Tobie zbudujemy angażujący newsletter i system automatycznej komunikacji dla naszych klientów.



Na tym stanowisku zajmiesz się:

  • tworzeniem oraz realizowaniem kompleksowych kampanii marketing automation oraz e-mail marketing,
  • obsługą narzędzi do marketing automation i e-mail marketingu,
  • wprowadzaniem zaawansowanych działań i kampanii marketing automation (e-mail, sms, push),
  • opieką nad narzędziami do automatyzacji marketingu oraz ich rozwojem,
  • nadzorem nad poprawnością prowadzonych działań,
  • analityką i monitorowaniem efektów kampanii marketing automation,
  • implementowaniem nowych rozwiązań i integracji z systemem marketing automation,
  • wspieraniem rynków zagranicznych w działaniach marketing automation,
  • analizowaniem zachowań użytkowników i ich potrzeb,
  • współpracą i wsparciem kluczowych działów w firmie,
  • dbaniem o higienę baz użytkowników.



Jesteś kandydatem, którego szukamy, jeśli:

  • bardzo dobrze znasz język angielski,
  • masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na narzędziach marketing automation,
  • doskonale znasz przynajmniej jedno z narzędzi do obsługi marketing automation (najlepiej Synerise),
  • bardzo dobrze znasz techniki przygotowywania kampanii marketing automation,
  • znasz procesy automatyzacji marketingu,
  • umiesz analizować dane i przygotowywać treściwe raporty,
  • posiadasz doskonałą organizację pracy,
  • umiesz pracować w zespole,
  • wykazujesz inicjatywę w działaniu i cechuje Cię proaktywna postawa,
  • kreatywność w działaniu/ myślenie “out of the box”,
  • umiesz zadbać o szczegóły.



Dostaniesz plusa za:

  • znajomość dodatkowych języków europejskich,
  • znajomość HTML/CSS/JS,
  • Zaawansowaną znajomość Microsoft Excel,
  • znajomość narzędzia Google Analytics 4



Oferujemy:

  • wynagrodzenie 6000 zł – 9000 zł brutto w przypadku umowy o pracę,
  • w pełni zdalną formę zatrudnienia (oczywiście nie licząc spotkań integracyjnych 😉) i elastyczne godziny pracy,
  • pełny cykl szkoleń wdrażających w realizowane projekty i ich specyfikę,
  • możliwość rozwoju zawodowego w jednym z najstarszych, najpopularniejszych i największych polskich sklepów internetowych,
  • możliwość zdobywania i poszerzania wiedzy w wielu aspektach e-commerce i omnichannel,
  • pracę w profesjonalnym, międzynarodowym i zgranym zespole,
  • motywujący system wynagradzania,
  • pakiet medyczny LUX MED,
  • rabaty pracownicze,
  • dopłatę do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe,
  • umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferowanej formy.
6 000 - 9 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty