Junior Brand Manager
Marketing

Junior Brand Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

social media

strategiczne planowanie

branding

Opis stanowiska

Nawet najlepsi zawodowi fighterzy potrzebują trenera któremu zaufają i będą rozwijać się pod jego kierunkiem. Nasi fighterzy czyli MMAniak.pl oraz StormCloud Fightgear potrzebują Ciebie do poprowadzenia przygotowania treningowego oraz pokierowania walkami używając wszystkich technik z różnych dyscyplin sztuk marketingu (m.in. SEO, SEM, Social Media, Email marketing, Content oraz działania offline). Walczyć będziemy w Polsce ale mamy aspiracje mierzenia się z championami z innych krajów europejskich.

Jeśli czujesz u siebie głód zwycięstwa w marketingu i w twojej szafie jest więcej rashguardów niż eleganckich koszul to dołącz do nas i pokieruj obszarem budowania brandu w naszej firmie.

Firma MMAniak.pl to jedna z największych w Europie Środkowo-Wschodniej hurtowni, sprzedającej sprzęt, odzież i akcesoria do sportów walki. Dodatkowo jesteśmy właścicielem marki Stormcloud Fightgear - jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek fighterskich.

Chcemy żebyś odpowiadał za planowanie strategii marki i jej egzekucje oraz monitorowanie wskaźników efektywnościowych.


Dodatkowo:

  • Kreowanie strategii rozwoju marki na rynku oraz monitorowanie i raportowanie jej wyników.
  • Planowanie i realizacja kampanii marketingowych w oparciu o roczne i kwartalne plany działań.
  • Zarządzanie komunikacją w social media oraz kampaniami digital, w tym analizowanie efektywności i optymalizacja działań.
  • Tworzenie i realizacja strategii w mediach społecznościowych, 
  • Wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z odpowiednimi influencerami (trenerzy, zawodnicy)
  • Prowadzenie działań PR - sponsoring i partnerstwa, w tym organizacja eventów branżowych
  • Przygotowywanie treści marketingowych, newsletterów oraz materiałów trade marketingowych.
  • Prowadzenie badań rynkowych, monitorowanie działań konkurencji i analizowanie preferencji klientów.


Umiejętności jakich oczekujemy:

  • Min. 3 lata doświadczenia w marketingu, współtworzenia kampanii wizerunkowych, lub koordynacji kampanii mediowych 
  • Doświadczenia w zarządzaniu marką, mile widziane w branży sportowej
  • Doskonała znajomość platform social media (Instagram, TikTok, YouTube, Facebook itp.) oraz narzędzi do analityki
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z influencerami oraz partnerami biznesowymi
  • Znajomość kanałów offline i digital, oraz trendów w komunikacji 
  • Umiejętność analitycznego myślenia i planowania


Mile widziane: znajomość sportów walki poparta aktywnym doświadczeniem treningowym.


Co oferujemy:

-       Kluczową, samodzielną rolę w dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce

-       Realny wpływ na strategię i rozwój firmy, w tym ekspansję na rynki europejskie

-       Budżet marketingowy pozwalający na realizację ambitnych projektów

-       Możliwość pracy z rozpoznawalną marką i tworzenia jej pozycji na rynku międzynarodowym

-       Elastyczne warunki pracy (możliwość pracy zdalnej/hybrydowej)

-       Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia

-       Szanse na rozwój zawodowy i poszerzanie kompetencji w dynamicznym środowisku e-commerce

Przyjazną atmosferę pracy w zmotywowanym zespole pasjonatów sportu