O nas
Jesteśmy wiodącą agencją w obszarze moderacji oraz social media customer service. Komunikujemy się z konsumentami na takich platformach, jak Facebook, Instagram, Tik Tok, AppStore czy Google Maps. Współpracujemy z uznanymi markami i jesteśmy profesjonalistami w nowoczesnej komunikacji z konsumentem. Tworzymy zgrany zespół entuzjastów, dla których komunikacja w mediach cyfrowych nie ma granic.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, odwiedź nas na stronie www.moderio.pl
Zakres obowiązków:
- Moderowanie treści w mediach społecznościowych oraz cyfrowych kanałach komunikacji (odpisywanie na wiadomości, komentarze i opinie, reagowanie na aktywność użytkowników).
- Komunikowanie się w imieniu marek klientów, dbanie o ich pozytywny wizerunek.
- Angażowanie społeczności poprzez komentowanie i wchodzenie w interakcje z użytkownikami, budowanie relacji z konsumentami.
- Wsparcie konsumentów w rozwiązywaniu ich problemów.
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w moderacji lub obsłudze marek w mediach społecznościowych.
- Poprawna komunikacja pisemna - ponieważ porozumiewamy się z użytkownikami w formie tekstowej, więc przecinki muszą się zgadzać. ;)
- Dobra samoorganizacja pracy, samodzielność oraz umiejętność określania priorytetów.
- Postawa prokliencka – szukamy osoby z pozytywnym podejściem, otwartej, chętnej do pomagania innym i rozwiązywania problemów.
- Miejsce zamieszkania w Warszawie lub w bliskiej odległości - mimo, iż jest to praca zdalna, będziemy potrzebowali co jakiś czas się spotkać (statusy, szkolenia, itp.).
Oferujemy:
- Pracę w trybie zdalnym.
- Wynagrodzenie w przedziale 3000-3500 zł netto, uzależnione od doświadczenia.
- Pracę zmianową (8:00-16:00, 16:00-23:00).
- Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport.
- Pracę w przyjaznym i kooperatywnym zespole (współpraca i pomaganie sobie nawzajem to podstawa naszej pracy).