MSL, należąca do Grupy Publicis, jest wyspecjalizowaną w komunikacji i budowaniu zaangażowania grupą doradców. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, pomoc w kryzysie i public affairs. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek i kreowaniu programów konsumenckich online i offline. Naszym klientom zapewniamy doskonałe relacje z mediami, blogerami i liderami opinii, identyfikujemy czyj głos ma znaczenie w danej sprawie. Konsulting MSL to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy czy komunikacja finansowa.
MSL zatrudnia ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie. Jest największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz HUB-em na kraje Europy Środkowo-Wschodniej. „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak FMCG, farmacja, bankowość i finanse, technologie, nieruchomości, handel, przemysł ciężki i zbrojeniowy.
Opis stanowiska
- prowadzenie i wsparcie przy projektach z zakresu komunikacji korporacyjnej;
- realizacja strategii komunikacji dla klientów z branży energetycznej, przemysłowej;
- bieżąca współpraca z klientem;
- przygotowywanie analiz i rekomendacji;
- tworzenie tekstów i materiałów prasowych oraz kontakty z dziennikarzami;
- bieżące kontakty z mediami branżowymi, gospodarczymi i ogólnoinformacyjnymi;
- współpraca z liderami opinii i ekspertami;
- przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektu;
- wsparcie w zakresie przygotowywanie prezentacji New Business dla aktualnych i potencjalnych klientów agencji.
Kwalifikacje
- Bardzo dobra znajomość branży energetycznej;
- Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2;
- co najmniej 3-4 letnie doświadczenie w zakresie komunikacji (dziennikarstwo/PR/marketing);
- umiejętność tworzenia profesjonalnych i zrozumiałych tekstów (w języku polskim i angielskim);
- umiejętność budowania relacji z mediami;
- znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie;
- nastawienie na pracę zespołową, rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów;
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne oraz duża samodzielność w działaniu;
- nastawienie na rozwój oraz doskonalenie własnego warsztatu.
Co zyskasz dołączając do MSLGROUP:
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w jednej z największych międzynarodowych firm doradztwa komunikacyjnego na świecie;
- bogaty pakiet benefitów;
- dostęp do globalnego know-how, cykl szkoleń MSLGROUP Academy;
- pracę w zgranym zespole, z doświadczonymi konsultantami o wielu specjalizacjach i szerokich horyzontach;
- szerokie pole do wykazania własnej inicjatywy;
- nieformalny styl pracy;
- miłą i przyjazną atmosferę;