Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a m. in. za:
research i negocjowanie stawek współprac z influencerami (od mikro po TOP)
przygotowywanie ofert/wycen influence marketing dla działu sales
pełną obsługę (project manager) z influencerami dla marek
nadzór kampanii pod kątem ich zgodności z założonymi celami oraz ich raportowanie
współtworzenie konceptów kreatywnych, uczestnictwo w pracach nad strategiami, doradztwo w zakresie ich egzekucji
monitorowanie rynku influence marketingu – inspirowanie działu sales
Wymagamy
Znajomości trendów oraz twórców w ramach kanałów: Tik Tok, Instagram, YouTube, blogi oraz minimum rocznego doświadczenia w pracy agencji reklamowej/ influencer marketingowej/PR lub realizacji projektów z influencerami po stronie Klienta
To oferujemy
Praca w młodym, dynamicznie rozwijającym się, energetycznym zespole
Stabilne warunki zatrudnienia
Możliwości rozwoju
Praca ze znanymi ludźmi ze środowiska muzyki, radia i mediów