NIRAS Sp. z o.o. to firma z ponad 15-letnim doświadczeniem w realizacji usług z zakresu projektowania inżynieryjnego, zarządzania inwestycjami oraz konsultingu technicznego dla zakładów produkcyjnych dużych międzynarodowych organizacji w wielu gałęziach przemysłu.
Doskonale wiemy, co sprawia, że nasze projekty są udane - ludzie!
W naszym wrocławskim biurze działa wielobranżowy zespół specjalistów - architektów, konstruktorów, projektantów mediów procesowych i instalacji obiektowych, inżynierów procesu oraz kierowników projektów, doświadczonych w projektowaniu i zarządzaniu inwestycjami przemysłowymi, m.in. w sektorze spożywczym, browarniczym, napojów czy biotechnologii.
Chcesz dołączyć do naszego zespołu?
Aktualnie poszukujemy KIEROWNIKA PROJEKTÓW PROCESOWYCH.
BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ ZA:
- Zarządzanie wielobranżowymi projektami inwestycyjnymi, obejmującymi inwestycje w przemyśle spożywczym, chemicznym, kosmetycznym oraz związanym z zaawansowanym wytwarzaniem;
- Definiowanie i koordynacja wymagań projektowych z poszczególnych branż projektu inwestycyjnego z udziałem zasobów inżynierskich i zasobów inwestorów;
- Weryfikacja dokumentacji procesowej obejmującej m.in. schematy procesowe, schematy P&ID, schematy blokowe i przepływowe;
- Zarządzanie zakresem procesowym w celu zdefiniowania niezbędnych wymagań do jego integracji w zakresie elektryki i automatyki;
- Nadzór nad wielobranżowymi zespołami projektowymi zajmującymi się integracja procesową, mechaniczną oraz elektryczną i automatyczną liniach produkcyjnych i instalacji procesowych;
- Weryfikacja funkcjonalna nowoprojektowanych instalacji produkcyjnych;
- Prowadzenie stałych przeglądów zakresu projektu w jego poszczególnych branżach;
- Identyfikacja i podział zadań dla grupy projektowej;
- Identyfikacja i aktywne zarządzanie ryzykiem projektu na jego poszczególnych etapach projektowych i realizacyjnych;
- Zarządzanie obszarami styku branż projektu – w zakresie procesowym, elektryki i automatyki, architektury oraz instalacji budynkowych;
- Definiowanie wymagań technicznych i kontraktowych dla zamawianych zakresów realizacji projektu oraz ich aktywna weryfikacja na poszczególnych etapach realizacyjnych;
- Weryfikacja i uzgadnianie z dostawcami zakresów przerobów realizacyjnych projektu;
- Definiowanie i zarządzanie harmonogramem projektu na etapie projektowym i realizacyjnym;
- Opracowanie i zarządzanie budżetem inwestycyjnym;
- Zarządzanie zmianami zakresów projektu oraz zmianami na etapie realizacyjnym;
- Tworzenie harmonogramów projektowania oraz realizacji instalacji produkcyjnych;
CZEGO OCZEKUJEMY:
- Minimum 10-letnie doświadczenie w kierowaniu wielobranżowymi grupami projektowymi oraz zarządzaniu projektami inwestycyjnymi;
- Wykształcenie wyższe techniczne;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
- Gotowość do okresowych podróży służbowych;
CO OFERUJEMY:
• Atrakcyjną, pełną wyzwań pracę i stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP lub kontrakt B2B – Ty wybierasz formę współpracy;
• Kulturę organizacyjną nastawioną na nieformalne i bezpośrednie relacje, wzajemne wsparcie i pracę zespołową;
• Solidne wdrożenie i stałą wymianę wiedzy;
• Realny wpływ na rozwój firmy i dużą swobodę w działaniu;
• Elastyczne godziny pracy (core hours 9-15), możliwość częściowej pracy zdalnej; • Benefity pozapłacowe: opieka medyczna Medicover, karta Multisport, kafeteria MyBenefit; • Komfortowe biuro we Wrocławiu z parkingiem dla pracowników.
Brzmi interesująco? Dołącz do nas i rozwijaj się w przyjaznej atmosferze. Z nami będziesz miał szansę na naukę, rozwój i osiągnięcie swoich celów zawodowych!