• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaPMKierownik Projektów Procesowych
    Kierownik Projektów Procesowych
    PM
    NIRAS Sp. z o.o.

    Kierownik Projektów Procesowych

    NIRAS Sp. z o.o.

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    dokumentacja techniczna
    język angielski
    projektowanie procesowe
    zarządzanie zespołem
    zarządzanie projektami
    dobra organizacja pracy

    Mile widziane

    AutoCAD

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    NIRAS Sp. z o.o. to firma z ponad 15-letnim doświadczeniem w realizacji usług z zakresu projektowania inżynieryjnego, zarządzania inwestycjami oraz konsultingu technicznego dla zakładów produkcyjnych dużych międzynarodowych organizacji w wielu gałęziach przemysłu. 


    Doskonale wiemy, co sprawia, że nasze projekty są udane - ludzie!

    W naszym wrocławskim biurze działa wielobranżowy zespół specjalistów - architektów, konstruktorów, projektantów mediów procesowych i instalacji obiektowych, inżynierów procesu oraz kierowników projektów, doświadczonych w projektowaniu i zarządzaniu inwestycjami przemysłowymi, m.in. w sektorze spożywczym, browarniczym, napojów czy biotechnologii. 


    Chcesz dołączyć do naszego zespołu? 


    Aktualnie poszukujemy KIEROWNIKA PROJEKTÓW PROCESOWYCH. 


    BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ ZA:


    • Zarządzanie wielobranżowymi projektami inwestycyjnymi, obejmującymi inwestycje w przemyśle spożywczym, chemicznym, kosmetycznym oraz związanym z zaawansowanym wytwarzaniem;
    • Definiowanie i koordynacja wymagań projektowych z poszczególnych branż projektu inwestycyjnego z udziałem zasobów inżynierskich i zasobów inwestorów;
    • Weryfikacja dokumentacji procesowej obejmującej m.in. schematy procesowe, schematy P&ID, schematy blokowe i przepływowe;
    • Zarządzanie zakresem procesowym w celu zdefiniowania niezbędnych wymagań do jego integracji w zakresie elektryki i automatyki;
    • Nadzór nad wielobranżowymi zespołami projektowymi zajmującymi się integracja procesową, mechaniczną oraz elektryczną i automatyczną liniach produkcyjnych i instalacji procesowych;
    • Weryfikacja funkcjonalna nowoprojektowanych instalacji produkcyjnych;
    • Prowadzenie stałych przeglądów zakresu projektu w jego poszczególnych branżach;
    • Identyfikacja i podział zadań dla grupy projektowej;
    • Identyfikacja i aktywne zarządzanie ryzykiem projektu na jego poszczególnych etapach projektowych i realizacyjnych;
    • Zarządzanie obszarami styku branż projektu – w zakresie procesowym, elektryki i automatyki, architektury oraz instalacji budynkowych; 
    • Definiowanie wymagań technicznych i kontraktowych dla zamawianych zakresów realizacji projektu oraz ich aktywna weryfikacja na poszczególnych etapach realizacyjnych;
    • Weryfikacja i uzgadnianie z dostawcami zakresów przerobów realizacyjnych projektu;
    • Definiowanie i zarządzanie harmonogramem projektu na etapie projektowym i realizacyjnym;
    • Opracowanie i zarządzanie budżetem inwestycyjnym;
    • Zarządzanie zmianami zakresów projektu oraz zmianami na etapie realizacyjnym;
    • Tworzenie harmonogramów projektowania oraz realizacji instalacji produkcyjnych;

     

    CZEGO OCZEKUJEMY:


    • Minimum 10-letnie doświadczenie w kierowaniu wielobranżowymi grupami projektowymi oraz zarządzaniu projektami inwestycyjnymi;
    • Wykształcenie wyższe techniczne;
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2);
    • Gotowość do okresowych podróży służbowych;


    CO OFERUJEMY: 


    • Atrakcyjną, pełną wyzwań pracę i stabilne zatrudnienie w oparciu o UoP lub kontrakt B2B – Ty wybierasz formę współpracy; 

    • Kulturę organizacyjną nastawioną na nieformalne i bezpośrednie relacje, wzajemne wsparcie i pracę zespołową; 

    • Solidne wdrożenie i stałą wymianę wiedzy; 

    • Realny wpływ na rozwój firmy i dużą swobodę w działaniu; 

    • Elastyczne godziny pracy (core hours 9-15), możliwość częściowej pracy zdalnej; • Benefity pozapłacowe: opieka medyczna Medicover, karta Multisport, kafeteria MyBenefit; • Komfortowe biuro we Wrocławiu z parkingiem dla pracowników. 


    Brzmi interesująco? Dołącz do nas i rozwijaj się w przyjaznej atmosferze. Z nami będziesz miał szansę na naukę, rozwój i osiągnięcie swoich celów zawodowych!

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Content System Manager (DAM)

    Content System Manager (DAM)

    Nowa
    Aon
    Niepołomice
    English
    Ms office
    organizational skills
    Nowa
    Project Manager

    Project Manager

    Nowa
    1 812 - 2 329 usd
    BRAVE.conferences
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    analiza
    multitasking
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Team Leader Działu Social Media

    Team Leader Działu Social Media

    Nowa
    Cosibella
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    zarządzanie zespołem
    Google Analytics
    analiza social media
    Nowa
    Service Excellence Lead

    Service Excellence Lead

    Nowa
    7 764 - 8 800 usd
    Antal Sp. z o.o.
    Skawina
    Team Management
    Nowa
    Koordynator ds. sieci sklepów (VM, ekspansja, facility management)

    Koordynator ds. sieci sklepów (VM, ekspansja, facility management)

    Nowa
    4MOSA
    Warszawa
    kreatywność
    negocjacje
    myślenie strategiczne
    Nowa