Ochelska Investment to firma z branży pośrednictwa sprzedaży nieruchomości. Firmę tworzymy w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie, oraz innowacyjne podejście do rynku nieruchomości. Tak szybko, jak zmienia się rynek, tak szybko my na to reagujemy i podążamy za oczekiwaniami klientów.
To czym możemy się pochwalić, to otrzymanie “Nagrody Konsumenta 2023”. Dało nam to jeszcze większy wiatr w żagle, dzięki czemu chcemy się dalej rozwijać i poszukujemy do naszego zespołu:
Doradcy ds. sprzedaży nieruchomości
To praca dla przedsiębiorczych osób, które samodzielnie, w oparciu o know how dostarczone przez firmę, po specjalistycznym przeszkoleniu będą pośredniczyć w obrocie nieruchomościami. Niezbędna jest interdyscyplinarna wiedza z zakresu np. prawa, psychologii, ale najważniejsze są umiejętności sprzedażowe i swobodna komunikacja z Klientami. Szukamy osób sfokusowanych na rezultat. Chcesz tworzyć razem z nami nową markę i nowe podejście do branży nieruchomości? Szukamy talentów!
Twoje zadania:
- aktywne pozyskiwanie nieruchomości (przy wsparciu Asystenta) zarówno do wynajmu jak i sprzedaży,
- badanie oraz weryfikacja stanu prawnego przyjmowanej nieruchomości,
- doradztwo dla klientów jak prowadzić sprzedaż nieruchomości,
- umawianie spotkań z właścicielami nieruchomości oraz deweloperami,
- prezentacja nieruchomości,
- utrzymywanie relacji z klientami,
- organizacja i wsparcie na każdym etapie sprzedaży nieruchomości.
Nasze oczekiwania:
- umiejętności sprzedażowe
- doradztwo
- niestandardowego podejścia do pracy
- konieczności utrzymywania relacji z klientami
- zaangażowanie
Super, jeżeli :
- posiadasz wiedzę o branży,
- potrafisz negocjować,
- łatwo nawiązujesz relacje,
- potrafisz dobrze zarządzać swoimi zadaniami i czasem pracy,
- chcesz się rozwijać i myślisz nieszablonowo
Jeżeli masz innym pomysł na siebie nie bój się z nami porozmawiać – czekamy na kreatywnych członków naszego teamu.
Oferujemy:
- pracę w agencji nieruchomości tworzonej przez ludzi z pasją,
- szkolenia stacjonarne oraz online
- biuro w świetnej lokalizacji Adgar Plaza na Postępu w przestrzeni Brain Embassy,
- sprzedaż usług najwyższej jakości,
- elastyczne godziny pracy
- wsparcie Asystenta przy pozyskiwaniu nieruchomości – Ty koncentrujesz się na prezentacji i sprzedaży nieruchomości a Asystent buduje Twoje portfolio
- narzędzia niezbędne do pracy (telefon, laptop)
Benefity:
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- służbowy telefon do użytku prywatnego
- brak dress code’u
- możliwość uzyskania nowych uprawnień
Chcemy, żebyś nie bał się wyzwań i miał swoje pomysły jak dalej mamy się rozwijać. Dołącz do nas!