Oferty Pracy - Rocket Jobs

Portal pracy przyszłości.

Specjalista/tka ds. PPC Amazon Ads
Marketing
Olimp Marketplace

Specjalista/tka ds. PPC Amazon Ads

Olimp Marketplace
4 000 - 8 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Wymagane umiejętności
Amazon Ads
Helium 10
Opis stanowiska

Olimp Marketplace (spółka grupy vSprint.pl) to agencja marketplace, pomagająca polskim sprzedawcom e-commerce rozszerzyć swoją działalność na zagraniczne rynki. Obecnie obsługujemy platformy takie jak: eMAG, Amazon, Kaufland, CDiscount, Pigu, Skroutz. Nieustannie rozwijamy się na kolejne marketplace.


Co oferujemy?


  • Pracę w 100% zdalną – wszyscy pracujemy z domu.
  • Elastyczny czas pracy. Część obowiązków możesz wykonywać nawet w środku nocy. Ważne jest to, aby zadania były ukończone na czas.
  • Wynagrodzenie podstawowe 4000-8000 zł netto + VAT (w zależności od umiejętności). Po okresie wdrożeniowym jesteśmy otwarci na negocjacje Twojej stawki. Zależy nam, żebyś zarabiał/a jak najwięcej, jeśli tylko będziesz się sprawdzać.
  • Wynagrodzenie prowizyjne po 3 miesiącach pracy. W wysokości 4% od faktury klienta, u którego cel został zrealizowany.
  • Nieustanny rozwój w obszarze marketingu PPC na Amazon.
  • Możliwość poszerzania kompetencji w obszarze e-commerce, podczas angażowania się w projekty innych działów.
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w młodym i ambitnym zespole.
  • Zatrudnienie na umowę B2B.
  • Pracę na pełen etat lub na więcej, jeśli tylko masz ochotę.


Twoim zadaniem będzie:


  • Budowa nowych kampanii na kontach Seller Central Amazon i Amazon Vendor.
  • Optymalizacja istniejących kampanii, mająca na celu osiągnięcie jak największego zwrotu z inwestycji.
  • Prognozowanie budżetu potrzebnego do prowadzenia poszczególnych kampanii.
  • Negocjowanie budżetu reklamowego z Partnerami na podstawie wiedzy i danych.
  • Skrupulatne trzymanie się ustalonych budżetów i wskaźników.
  • Raportowanie postępu w pracach.
  • Stałe szkolenie się w zakresie marketingu PPC.
  • Udział w spotkaniach zespołu, mających na celu poszerzanie ogólnej wiedzy o Amazon.


Czego oczekujemy?


  • Doświadczenia w marketingu PPC na Amazon na kilku rynkach.
  • Umiejętności tworzenia i optymalizacji każdego typu kampanii na Amazon: Sponsored Products, Brands i Display.
  • Doświadczenia w pracy z różnymi budżetami.
  • Znajomości programu Helium 10.
  • Dobrej znajomości Excel.
  • Umiejętności analitycznych.
  • Umiejętności efektywnego zarządzania czasem.
  • Dokładności i komunikatywności.


Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy agencyjnej.
  • Znajomość programu ClickUp oraz Google Workspace.


Jak wygląda proces rekrutacji?


1. Aplikacja – wypełnij formularz, załączając swoje CV.

2. Zadania kwalifikacyjne. W drugim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie kilku zadań, sprawdzających Twoje kompetencje w praktyce.

3. Rozmowa kwalifikacyjna. To ostatni krok rekrutacji. Poznamy się, dowiesz się więcej o stanowisku oraz odpowiemy na Twoje pytania.

4 000 - 8 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty