Olimp Marketplace (spółka grupy vSprint.pl) to agencja marketplace, pomagająca polskim sprzedawcom e-commerce rozszerzyć swoją działalność na zagraniczne rynki. Obecnie obsługujemy platformy takie jak: eMAG, Amazon, Kaufland, CDiscount, Pigu, Skroutz. Nieustannie rozwijamy się na kolejne marketplace.
Co oferujemy?
- Pracę w 100% zdalną – wszyscy pracujemy z domu.
-
Elastyczny czas pracy. Część obowiązków możesz wykonywać nawet w środku nocy. Ważne jest to, aby zadania były ukończone na czas.
-
Wynagrodzenie podstawowe 4000-8000 zł netto + VAT (w zależności od umiejętności). Po okresie wdrożeniowym jesteśmy otwarci na negocjacje Twojej stawki. Zależy nam, żebyś zarabiał/a jak najwięcej, jeśli tylko będziesz się sprawdzać.
-
Wynagrodzenie prowizyjne po 3 miesiącach pracy. W wysokości 4% od faktury klienta, u którego cel został zrealizowany.
- Nieustanny rozwój w obszarze marketingu PPC na Amazon.
- Możliwość poszerzania kompetencji w obszarze e-commerce, podczas angażowania się w projekty innych działów.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, w młodym i ambitnym zespole.
- Zatrudnienie na umowę B2B.
- Pracę na pełen etat lub na więcej, jeśli tylko masz ochotę.
Twoim zadaniem będzie:
- Budowa nowych kampanii na kontach Seller Central Amazon i Amazon Vendor.
- Optymalizacja istniejących kampanii, mająca na celu osiągnięcie jak największego zwrotu z inwestycji.
- Prognozowanie budżetu potrzebnego do prowadzenia poszczególnych kampanii.
- Negocjowanie budżetu reklamowego z Partnerami na podstawie wiedzy i danych.
- Skrupulatne trzymanie się ustalonych budżetów i wskaźników.
- Raportowanie postępu w pracach.
- Stałe szkolenie się w zakresie marketingu PPC.
- Udział w spotkaniach zespołu, mających na celu poszerzanie ogólnej wiedzy o Amazon.
Czego oczekujemy?
-
Doświadczenia w marketingu PPC na Amazon na kilku rynkach.
- Umiejętności tworzenia i optymalizacji każdego typu kampanii na Amazon: Sponsored Products, Brands i Display.
- Doświadczenia w pracy z różnymi budżetami.
- Znajomości programu Helium 10.
- Dobrej znajomości Excel.
- Umiejętności analitycznych.
- Umiejętności efektywnego zarządzania czasem.
- Dokładności i komunikatywności.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy agencyjnej.
- Znajomość programu ClickUp oraz Google Workspace.
Jak wygląda proces rekrutacji?
1. Aplikacja – wypełnij formularz, załączając swoje CV.
2. Zadania kwalifikacyjne. W drugim etapie poprosimy Cię o rozwiązanie kilku zadań, sprawdzających Twoje kompetencje w praktyce.
3. Rozmowa kwalifikacyjna. To ostatni krok rekrutacji. Poznamy się, dowiesz się więcej o stanowisku oraz odpowiemy na Twoje pytania.