💥 Rozumiesz cele biznesowe klientów i łapaniesz na nie orient
💥 Od min. 2 lat udoskonalasz swoje doświadczenie w zarządzaniu i optymalizacji kampanii płatnych w wyszukiwarkach internetowych (Google Ads)
💥 Mile widziane jeśli znasz inne systemy reklamy płatnej (Meta Ads, Bing Ads, Allegro Ads)
💥 Odznaczasz się umiejętnościami analitycznego myślenia i biegłej znajomości Google Analytics
💥 Swobodnie posługujesz się Excelem
💥 Posiadasz wykształcenie wyższe
💥 Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (B2)
💥 Jesteś odpowiedzialna/y, samodzielna/y, i nastawiona/y na rozwój
Wyzwania:
🎯 Planowanie i realizacja działań z zakresu reklamy płatnej w oparciu o KPI
🎯 Przygotowywanie raportów, analiza statystyk i wyciąganie wniosków
🎯 Optymalizacja budżetów kampanii proporcjonalnie do ich efektywności i estymowanego zwrotu z inwestycji
🎯 Samodzielne prowadzenie i rozwój projektów
🎯 Zewnętrzne prezentowanie wiedzy w formie publikacji branżowych
🎯 Współpraca z wewnętrznymi specjalistami i zewnętrznymi podmiotami
🎯 Motywacja do ciągłego rozwoju, aktualizowania wiedzy i śledzenia trendów branżowych
💸 Stabilne zasady współpracy
💻 Pracę stacjonarną i zdalną
🚀 Wyzwania i możliwość samorealizacji
💁♂️ Przyjazną i swobodną atmosferę
📚 Możliwość opracowywania i wdrażania własnych pomysłów
✨ Pakiet benefitów
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP