Asystent / Asystentka ds. obsługi pacjenta
Sprzedaż

Asystent / Asystentka ds. obsługi pacjenta

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa pacjenta

sprzedaż

obsługa klienta

callcenter

administracja

Microsoft Office

Mile widziane

obsługa kasy fiskalnej

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • bezpośrednia, telefoniczna i elektroniczna obsługa pacjentów,
  • udzielanie rzetelnych informacji w zakresie oferowanych usług medycznych oraz ich aktywna sprzedaż, 
  • rejestrowanie pacjentów na wizyty,
  • przyjmowanie formularzy rejestracyjnych i weryfikowanie zgodności danych, 
  • prowadzenie grafików,
  • obsługa dokumentacji medycznej,
  • przyjmowanie i rozliczanie płatności oraz prowadzenie raportów kasowych,
  • przygotowywanie raportów dobowych z kasy oraz terminala płatniczego,
  • przygotowywanie okresowych zestawień, sprawozdań i raportów,
  • współpraca z zespołem fizjoterapeutów i lekarzy – wsparcie zespołu medycznego w czynnościach związanych z profesjonalną i terminową obsługą pacjentów,
  • dbanie o zaopatrzenie gabinetów w artykuły biurowe,
  • prowadzenie pozostałych spraw administracyjno – biurowych,
  • stosowanie w pracy przepisów dotyczących ochrony danych osobowych,
  • utrzymywanie w czystości i higienie swojego stanowiska pracy,
  • dbałość o estetykę otoczenia, wizerunek placówki i wysoki standard obsługi pacjentów.


Nasze wymagania

  • preferowane doświadczenie w obsłudze klienta (minimum 2 lata, niekoniecznie w placówce medycznej,
  • wysoka efektywność sprzedażowa,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (nie wszystkie),
  • umiejętność obsługi komputera i narzędzi pakietu office (m.in. word, exel, power point),
  • komunikatywność i swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych i poprzez narzędzia komunikacji (e-mail, messenger),
  • silna orientacja na realizację celu,
  • wysoka kultura osobista,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i profesjonalizm,
  • rzetelność, zaangażowanie i pozytywne nastawienie,
  • umiejętność pracy z ludźmi oraz współpracy w zespole,
  • punktualność oraz odpowiedzialność za realizowane zadania,
  • otwartość na dodatkowe zlecenia wykraczające poza standardowe obowiązki.


To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się placówce medycznej o stabilnej pozycji na rynku i rozpoznawalnej marce,
  • umowę o pracę na cały etat,
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz premie,
  • pełnopłatny urlop,
  • elastyczne godziny pracy,
  • zniżkę pracowniczą na wizyty medyczne świadczone w placówce,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • szkolenia,
  • współpracę z profesjonalnym zespołem w dobrej atmosferze,
  • wsparcie opiekuna aż do momentu, gdy poczujesz się samodzielny/a.


Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Zakupów (Elementy toczone i frezowane / Asortyment elektryczny)

Nowa
6 000 - 7 000 PLN/mies.
A1 Sorter sp. z o.o.
Chojnice
Zarządzanie zamówieniami
produkcja
ERP
Nowa

Specjalista ds. kontaktu z klientami

Nowa
35 - 45 PLN/godz.
Wellbeing Polska
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
kontakt telefoniczny z klientem
CRM
Nowa