Specjalista ds. wsparcia IT pierwszej linii
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. wsparcia IT pierwszej linii

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Pepco

Pepco

Jesteśmy liderem w branży retail, Pepco to ponad 1200 sklepów w Polsce, 18 rynków europejskich i ponad 30 tysięcy pracowników w Europie. Pracując w Pepco masz wpływ na to, jak ubierają się i dekorują swoje domy tysiące ludzi na naszym kontynencie!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

helpdesk

it

Opis stanowiska

Do Twoich kluczowych obowiązków należeć będzie:

  • Zapewnienie sprawnego działania i obsługi sprzętu, oprogramowania, sprzętu biurowego w sklepie
  • Wsparcie merytoryczne i informatyczne pracowników sklepów w codziennych problemach
  • Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków
  • Kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz ich dokumentowanie
  • Współpraca z dostawcami usług IT i firmami serwisującymi
  • Ścisła współpraca oraz wymiana wiedzy i informacji z pracownikami Sekcji
  • Tworzenie i aktualizowanie artykułów w bazie wiedzy.

 

Umiejętności oraz doświadczenie, których poszukujemy:

  • Znajomość zagadnień związanych ze sprzętem komputerowym i kasowym, systemami operacyjnymi Windows oraz kasowymi i oprogramowaniem biurowym
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego 
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów z dziedziny IT
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz chęć do pracy zespołowej
  • Mile widziani absolwenci/studenci kierunków informatycznych lub pokrewnych
  • Gotowość do pracy zmianowej
  • Dyspozycyjność na pełen etat
  • Gotowość do podjęcia współpracy w oparciu o umowę na zastępstwo.

 

Polubisz pracę w Pepco, ponieważ gwarantujemy Ci:

  • Pracę w międzynarodowej firmie, która znalazła się na liście najlepszych pracodawców w Polsce wg Forbes i jest uwielbiana przez miliony konsumentów w Polsce i Europie;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie i autentyczne możliwości awansu – rozwój naszych pracowników jest podstawą naszej strategii!
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, by czuć się bezpiecznie;
  • Platformę benefitową z mnóstwem możliwości - opieka medyczna, karta sportowa, wydarzenia, wycieczki, bony na zakupy itd.
  • Zniżki na zakupy w sklepach Pepco – ulubione produkty w jeszcze lepszych cenach!
  • Szkolenia, kursy oraz webinary – każdy znajdzie coś dla siebie!
  • Możliwość rozwijania kompetencji językowych w ramach pracy w międzynarodowym środowisku;
  • Bezpłatne konsultacje psychologiczne, prawne oraz finansowe w ramach programu wsparcia pracowników – komfort naszych pracowników jest dla nas ważny!
  • Smart Lunch, czyli dofinansowanie do posiłków w firmowym bufecie, które pozwala na korzystanie z codziennych, dostępnych na miejscu dań w obniżonej cenie.
  • Finansowe wyróżnienie w postaci nagrody jubileuszowej dla pracowników świętujących rocznice pracy w firmie, a także dodatkowe dni wolne oraz zniżki przyznawane za staż pracy.
  • Fundusz socjalny jako dodatkowe wsparcie finansowe, które zapewnia bezpieczeństwo i pomoc w różnych życiowych sytuacjach.
  • Przyjazną atmosferę oraz wsparcie koleżanek i kolegów, którzy chętnie dzielą się ekspercką wiedzą – mimo tego, że jesteśmy naprawdę dużą organizacją, udało nam się zachować miłą, nieformalną atmosferę;
  • Pracę w wyjątkowej kulturze organizacyjnej - Pepcoolturze, gdzie wypracowane przez nas misja, wizja i wartości to fundamenty naszej codziennej pracy.

Rekomendowane oferty

Customer Success Onboarding Advisor

Nowa
6 800 PLN/mies.
Booksy International Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
customer activation
customer onboarding
Nowa