Oferty
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta
Support

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

Zielona Góra
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

współpraca z klientami

analizowanie dokumentów

komunikatywności

praca w zespole

Microsoft Office

samodzielność

Mile widziane

język niemiecki

Opis stanowiska

PetRing Sp.z.o.o. jest częścią francuskiej Grupy STARD. Ciągle się rozwijamy i sukcesywnie powiększamy zakład w Przylepie. Nasze wyroby z PET (butelki i słoiki) stanowią opakowanie dla wielu polskich oraz zagranicznych produktów kosmetycznych, chemii domowej, suplementów diety, produktów spożywczych. Znajdziesz je w największych drogeriach, dyskontach… a nawet w swoim domu! Do naszego zespołu poszukujemy aktualnie kandydatki/a na stanowisko:

 

💻SPECJALIST/KA DS. OBSŁUGI KLIENTA

 

Kogo poszukujemy?

Osoby, dla której kontakt mailowy i telefoniczny z klientami w języku polskim i angielskim jest przyjemnością, a nie smutnym obowiązkiem. Znajomość innych języków obcych (np. j.niemieckiego) będzie „na plus”, ale nie jest wymagana. Cenimy sobie współpracę z ludźmi, którzy zamiast tworzyć problemy wolą je rozwiązywać- nasi klienci również lubią taką postawę. Zaangażowanie w powierzane zadania oraz chęć zdobywania wiedzy i rozwoju wraz z rozwojem firmy będą przepustką do zdobycia miejsca w naszym zespole.

 

Jak pracujemy?

Praca na tym stanowisku odbywa się stacjonarnie (w siedzibie firmy) w systemie 1-zmianowym (8:00-16:00), od poniedziałku do piątku.

Istnieje możliwość pracy zdalnej w razie potrzeby.

 

📑Do Twoich przyszłych obowiązków będzie należało:

  • Bieżąca obsługa mailowa i telefoniczna aktualnych i nowych klientów z Polski oraz innych krajów (średnio 80% to maile, 20% kontakt telefoniczny)
  • Współpraca z naszymi Key Account Managerami w zakresie zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta i zamówień (ustalanie szczegółów złożonych zamówień itp.)
  • Przyjmowanie i poprawne wprowadzanie zamówień od klientów do systemu ERP
  • Nadzór nad terminowością realizacji oraz wysyłki/odbiorów przyjętych i zrealizowanych zamówień (ścisła współpraca z naszym Transport Managerem oraz działami transportowymi klientów)
  • Wysyłka wzorów produktów do klientów (zamawianie wzorów z magazynu próbek, a po ich otrzymaniu z magazynu- poprawne opisanie oraz nadanie do klienta kurierem)
  • Dbanie o właściwy obieg dokumentów oraz wystawianie faktur sprzedażowych (przy współpracy z Działem administracyjnym oraz Magazynem)
  • Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonywania odpraw celnych (we współpracy z innymi działami oraz agencjami celnymi)
  • Przygotowywanie ofert cenowych oraz aktualizacja cenników dla stałych klientów (ze wsparciem KAM i Kierownika Działu sprzedaży i marketingu)
  • Obsługa systemów CRM i ERP w ramach odpowiednich modułów i zleconych zadań (aktualizacja danych, raportowanie bieżącej pracy, generowanie dokumentacji itp.)
  • Dbanie o prawidłowy obieg informacji
  • Inne doraźne działania zlecone przez Zarząd i/lub Kierownika Działu sprzedaży i marketingu


📋Będziemy wymagać od Ciebie:

  • Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną i efektywną komunikację z klientami (mailowo i telefonicznie)
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dużym plusem, ale nie jest wymagana
  • Umiejętności budowania relacji i długotrwałej współpracy z klientem
  • Dokładności we wprowadzaniu danych, analizowaniu dokumentów (np. zamówień klienta)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku jest mile widziane, ale ważniejsze jest dla nas potencjał kandydata/ki
  • Umiejętności pracy w zespole i komunikatywności
  • Praktycznej znajomości pakietu MS Office
  • Umiejętności szybkiego uczenia się i zadaniowego podejścia do powierzonych obowiązków
  • Samodzielności i odpowiedzialności

 

🤝W zamian oferujemy Ci:

  • Umowę o pracę
  • Solidną podstawę wynagrodzenia + premie
  • Pracę 1-zmianową i wolne weekendy
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej PZU, karty MultiSport oraz możliwość ubezpieczenia grupowego
  • Premie na Boże Narodzenie i „wczasy pod gruszą”
  • Indywidualne podejście i mocne wsparcie doświadczonego zespołu
  • Dobrą atmosferę i stabilne zatrudnienie od samego początku


📍Miejsce pracy:

Petring Sp.z.o.o.

Ul. Ogrodnicza 5, 66-015 Przylep-Zielona Góra

Sprawdź podobne oferty pracy

Koordynator Operacyjny ds. Sukcesu Klienta

Nowa
6 900 - 9 000 pln
BS Group Sp. z o. o.
Warszawa
Trello
Asana
koordynowanie zadań
Nowa

Specjalista/Starszy Specjalista Operator SOC – L2

Nowa
Bank BPS S.A.
Warszawa
SIEM
SOC
Nowa

Host/Hostessa - Promotor marki

Nowa
5 200 - 7 200 pln
4Specialist Sp. z.o.o.
Warszawa
język angielski
administracja
empatia
Nowa

IT Customer Success Specialist

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Jelenia Góra
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
Microsoft Office
język angielski
Nowa

Customer Success Expert

Nowa
15 000 - 18 000 pln
AVSystem
Kraków
English
Polish
Nowa